| GuidZP400 |
85205d82-76bf-4e8d-bb04-71e416d57bdb
|
| Biuletyn |
608436-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
| Regon |
22196438500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowe Ogrody
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1-6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 768 42 81, 58 468 46 40
|
| Zamawiajacy fax |
58 761 46 29, 58 768 48 29
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
|
| Adres strony url |
www.copernicus.gda.pl
|
| Adres strony internetowej |
bip.copernicus.gda.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.copernicus.gda.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.copernicus.gda.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44).
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii oraz doposażenie Bloku Operacyjnego Oddziału Otolaryngologii Copernicus PL Sp. z o.o.
|
| Numer referencyjny |
D10.251.101.G.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii oraz doposażenie Bloku Operacyjnego Oddziału Otolaryngologii Copernicus PL Sp. z o.o., których szczegółowy asortyment, wymagania i opis zamówienia, ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiety 1-2).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
33150000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Szczegółowe informacje nt. realizacji umowy zawiera załącznik do SIWZ - projekt umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
§ 11 projektu umowy zawiera postanowienia dotyczące możliwości wprowadzania zmian. Istotne zmiany Umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) terminu realizacji umowy w tym dostawy, montażu lub odbioru wyposażenia meblowego, 2) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, w sytuacji, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy. Szczegóły dotyczące zmian zawiera projekt umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 data |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH I DIABETOLOGII USYTUOWANYCH NA IV PIĘTRZE BUDYNKU NR 1 COPERNICUS PL SP. Z O.O. PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH 1 – 2 W GDAŃSKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy asortyment, wymagania i opis zamówienia, ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Doposażenie Blok Operacyjny Oddziału Otolaryngologii COPERNICUS PL SP. Z O.O. PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH 1 – 2 W GDAŃSKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy asortyment, wymagania i opis zamówienia, ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiety 1-2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| | |