dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii oraz doposażenie Bloku Operacyjnego Oddziału Otolaryngologii Copernicus PL Sp. z o.o.

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-19 00:00:00
Instytucja Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608436-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331500008, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii oraz doposażenie Bloku Operacyjnego Oddziału Otolaryngologii Copernicus PL Sp. z o.o., których szczegółowy asortyment, wymagania i opis zamówienia, ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiety 1-2).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85205d82-76bf-4e8d-bb04-71e416d57bdb
Biuletyn 608436-N-2020
Zamawiajacy nazwa Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 22196438500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 1-6
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 768 42 81, 58 468 46 40
Zamawiajacy fax 58 761 46 29, 58 768 48 29
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
Adres strony url www.copernicus.gda.pl
Adres strony internetowej bip.copernicus.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.copernicus.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.copernicus.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44).
Nazwa nadana zamowieniu dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii oraz doposażenie Bloku Operacyjnego Oddziału Otolaryngologii Copernicus PL Sp. z o.o.
Numer referencyjny D10.251.101.G.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii oraz doposażenie Bloku Operacyjnego Oddziału Otolaryngologii Copernicus PL Sp. z o.o., których szczegółowy asortyment, wymagania i opis zamówienia, ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiety 1-2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Szczegółowe informacje nt. realizacji umowy zawiera załącznik do SIWZ - projekt umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 11 projektu umowy zawiera postanowienia dotyczące możliwości wprowadzania zmian. Istotne zmiany Umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) terminu realizacji umowy w tym dostawy, montażu lub odbioru wyposażenia meblowego, 2) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, w sytuacji, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy. Szczegóły dotyczące zmian zawiera projekt umowy.
IV 4 4 data 2020-11-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH I DIABETOLOGII USYTUOWANYCH NA IV PIĘTRZE BUDYNKU NR 1 COPERNICUS PL SP. Z O.O. PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH 1 – 2 W GDAŃSKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis szczegółowy asortyment, wymagania i opis zamówienia, ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Doposażenie Blok Operacyjny Oddziału Otolaryngologii COPERNICUS PL SP. Z O.O. PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH 1 – 2 W GDAŃSKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa maksymalnie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy asortyment, wymagania i opis zamówienia, ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiety 1-2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 98,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 2,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)