Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej

Publication date 2020-11-11
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Biała
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609017-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158700007, 31425003, 151000009, 153000001, 158100009, 152210003, 155000003, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Opieki Szpitalnej w Białej, z podziałem na 11 pakietów (części):
a) Pakiet nr I - ogólnospożywcze
b) Pakiet nr II – przyprawy
c) Pakiet nr III – jaja
d) Pakiet nr IV – mięso i wędliny
e) Pakiet nr V – drób i przetwory
f) Pakiet nr VI – warzywa i owoce
g) Pakiet nr VII – ziemniaki
h) Pakiet nr VIII – pieczywo
i) Pakiet nr IX – mrożonki
j) Pakiet nr X – mleko i nabiał
k) Pakiet nr XI – ryby i przetwory

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6f5f5b1-5ae5-4775-9cc0-b7d523e94254
Biuletyn 609017-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 53057174900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Moniuszki
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 48-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 4387033, 4388574
Zamawiajacy fax 774 388 561
Zamawiajacy email fassa@op.pl
Adres strony url www.szpitalbiala.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.szpitalbiala.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
Numer referencyjny 05/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Opieki Szpitalnej w Białej, z podziałem na 11 pakietów (części): a) Pakiet nr I - ogólnospożywcze b) Pakiet nr II – przyprawy c) Pakiet nr III – jaja d) Pakiet nr IV – mięso i wędliny e) Pakiet nr V – drób i przetwory f) Pakiet nr VI – warzywa i owoce g) Pakiet nr VII – ziemniaki h) Pakiet nr VIII – pieczywo i) Pakiet nr IX – mrożonki j) Pakiet nr X – mleko i nabiał k) Pakiet nr XI – ryby i przetwory
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp), polegający na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dla poszczególnych części zamówienia, w kwocie nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego. b) Jeśli w toku wykonywania umowy zajdzie konieczność dostaw dodatkowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu asortymentu nieobjętego niniejszą umową na kwotę nie przekraczającą 5% wartości podstawowego zamówienia, po wcześniejszym porozumieniu z Wykonawcą.
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 PZP): a) których Wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, b) zmiany osób, które będą kierować robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Zmiana osób może być dokonana pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie i wykazaniu spełniania przez proponowane osoby wymagań określonych odpowiednio w §2 ust. 5, 6 i 7, c) zmiany ilości, rodzaju i technologii wykonania robót budowlanych w stosunku do przedmiaru pod warunkiem, że zmiany te wynikają z zasad wiedzy technicznej, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie ulegnie zmianie, Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej d) zmiany rodzaju materiałów, z których będą wykonywane roboty budowlane, w przypadku zaprzestania produkcji materiału bądź wycofania i wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach użytkowych lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych. Zmiana rodzaju materiałów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, uzyskanie której, wymaga przedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materiałów. Zmiana rodzaju materiałów nie może powodować podwyższenia wynagrodzenia określonego w umowie, e) wydłużenia terminu realizacji robót w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót z powodów niezależnych od Wykonawcy o okres nie dłuższy niż okres, wstrzymania robót. Wstrzymanie robót musi nastąpić na podstawie wpisu do dziennika budowy i musi być zatwierdzone i uzasadnione przez Inspektora nadzoru i zaakceptowane przez Kierownika budowy, f) wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron, lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. Wstrzymanie robót musi nastąpić na podstawie wpisu do dziennika budowy i musi być uzasadnione przez Kierownika budowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działanie sił przyrody, takie jak huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajk generalny (z wyjątkiem strajków Wykonawcy), działania legislacyjne władz powodujące niemożność wykonania umowy. g) zmiany umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, po rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis artykuły ogólnospożywcze
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15870000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przyprawy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Jaja
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mięso i wędliny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Drób i przetwory drobiowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Warzywa i owoce
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ziemniaki
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr VIII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr IX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mrożonki
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr X
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mleko i nabiał
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr XI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ryby i przetwory rybne
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CZas reakcji na reklamację
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)