"Dostawa żywności w roku 2021 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 ul. Jagiellońska 2 z podziałem na 10 pakietów/części "

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej Nr 2
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609680-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa żywności w roku 2021 na potrzeby DPS nr 2 w Sosnowcu ul. Jagiellońska 2 z podziałem na 10 pakietów/części. W tym mięso i produkty mięsne, produkty mleczarskie w tym mleko warzywa i owoce przetworzone, ryby i przetwory rybne, różne produkty spożywcze, oleje i tłuszcze , skrobia i przemiał, napoje,jaja,pieczywo. Dostawa w okresie od 01.01.2021-31-12.2021, według potrzeb określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pakietach. Szczegółowy opis został określony w załącznikach -pakietach od 1-5 od 6-10.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 885ab585-f2fa-4fb6-ad17-1fccc52a6844
Biuletyn 609680-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej Nr 2
Regon 66524800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 923 239
Zamawiajacy fax 322 923 239
Zamawiajacy email sekretariat@dpsnr2.pl
Adres strony url www.dpsnr2.pl
Adres strony internetowej www.dps2sosnowiec.nbip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps2sosnowiec.nbip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps2sosnowiec.nbip.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej, osobiście, kurierem lub za pośrednictwem poczty
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR2 ul. Jagiellońska 2, 41-200 Sosnowiec pok. 131
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa żywności w roku 2021 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 ul. Jagiellońska 2 z podziałem na 10 pakietów/części "
Numer referencyjny DPS/ZP/05/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa żywności w roku 2021 na potrzeby DPS nr 2 w Sosnowcu ul. Jagiellońska 2 z podziałem na 10 pakietów/części. W tym mięso i produkty mięsne, produkty mleczarskie w tym mleko warzywa i owoce przetworzone, ryby i przetwory rybne, różne produkty spożywcze, oleje i tłuszcze , skrobia i przemiał, napoje,jaja,pieczywo. Dostawa w okresie od 01.01.2021-31-12.2021, według potrzeb określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pakietach. Szczegółowy opis został określony w załącznikach -pakietach od 1-5 od 6-10.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków .
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków .
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków .
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy -załącznik nr 1a oraz wypełniony formularz specyfikacji asortymentowo-cenowej odpowiednio do wybranego pakietu/części. Zamawiający wezwie Wykonawców do potwierdzenia oświadczeniem o nie przynależności do grupy kapitałowej składanym z terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.dps2sosnowiec.nbip.pl załącznika nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ,.
Wadium Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi jedna z następujących okoliczności: zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu .w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: tj.Dopuszcza się zmianę zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio obniżone lub podwyższone o wartość o jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT, wówczas w sytuacji zmiany stawki podatku VAT, która doliczana jest do jednostkowej ceny netto, może ulec zmianie jednostkowa cena brutto,a jednocześnie ulegnie zmianie wartość brutto wynagrodzenia. W razie wystąpienia okoliczności opisanej w ustępie powyżej każda ze stron uprawniona będzie do żądania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Żądanie zostanie sporządzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania. 5. Warunkiem dokonania zmian, o której mowa w jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych wg potrzeb i zamówień około 2 razy w tygodniu od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis jest podany w formularzu asortymentowo-cenowym w załączniku pakiet nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie w tym mleko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich w tym mleka wg zamówień codziennie od poniedziałku do piątku oraz według potrzeb Zamawiającego do godz. 7.00 w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 . Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce przetworzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa warzyw i owoców przetworzonych wg zamówień i potrzeb Zamawiającego około 1 w tygodniu w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym -pakiet nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ryby i przetwory rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych wg zamówień i potrzeb Zamawiającego około 4 razy w miesiącu w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych wg zamówień i potrzeb Zamawiającego około 2 razy w miesiącu w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Oleje i tłuszcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa olejów i tłuszczów wg. zamówień i potrzeb Zamawiającego około 2 razy w miesiącu w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 .Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa jaj wg zamówień i potrzeb Zamawiającego około 4 razy w miesiącu wg potrzeb Zamawiającego w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 . Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym -pakiet 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna i skrobi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów przemiału ziarna i skrobi wg potrzeb i zamówień Zamawiającego około 2 razy w miesiącu od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Napoje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Ni dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa napojów wg potrzeb i zamówień Zamawiającego około raz w miesiącu od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa pieczywa od poniedziałku do soboty poza niedzielami do godz. 7.00 w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 10.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)