| GuidZP400 |
885ab585-f2fa-4fb6-ad17-1fccc52a6844
|
| Biuletyn |
609680-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej Nr 2
|
| Regon |
66524800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
322 923 239
|
| Zamawiajacy fax |
322 923 239
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@dpsnr2.pl
|
| Adres strony url |
www.dpsnr2.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.dps2sosnowiec.nbip.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps2sosnowiec.nbip.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps2sosnowiec.nbip.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej, osobiście, kurierem lub za pośrednictwem poczty
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR2 ul. Jagiellońska 2, 41-200 Sosnowiec pok. 131
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa żywności w roku 2021 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 ul. Jagiellońska 2 z podziałem na 10 pakietów/części "
|
| Numer referencyjny |
DPS/ZP/05/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa żywności w roku 2021 na potrzeby DPS nr 2 w Sosnowcu ul. Jagiellońska 2 z podziałem na 10 pakietów/części. W tym mięso i produkty mięsne, produkty mleczarskie w tym mleko warzywa i owoce przetworzone, ryby i przetwory rybne, różne produkty spożywcze, oleje i tłuszcze , skrobia i przemiał, napoje,jaja,pieczywo. Dostawa w okresie od 01.01.2021-31-12.2021, według potrzeb określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pakietach. Szczegółowy opis został określony w załącznikach -pakietach od 1-5 od 6-10.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków .
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków .
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków .
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz ofertowy -załącznik nr 1a oraz wypełniony formularz specyfikacji asortymentowo-cenowej odpowiednio do wybranego pakietu/części. Zamawiający wezwie Wykonawców do potwierdzenia oświadczeniem o nie przynależności do grupy kapitałowej składanym z terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.dps2sosnowiec.nbip.pl załącznika nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ,.
|
| Wadium |
Nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi jedna z następujących okoliczności: zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu .w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: tj.Dopuszcza się zmianę zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio obniżone lub podwyższone o wartość o jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT, wówczas w sytuacji zmiany stawki podatku VAT, która doliczana jest do jednostkowej ceny netto, może ulec zmianie jednostkowa cena brutto,a jednocześnie ulegnie zmianie wartość brutto wynagrodzenia. W razie wystąpienia okoliczności opisanej w ustępie powyżej każda ze stron uprawniona będzie do żądania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Żądanie zostanie sporządzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania. 5. Warunkiem dokonania zmian, o której mowa w jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PLN
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych wg potrzeb i zamówień około 2 razy w tygodniu od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis jest podany w formularzu asortymentowo-cenowym w załączniku pakiet nr 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie w tym mleko
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich w tym mleka wg zamówień codziennie od poniedziałku do piątku oraz według potrzeb Zamawiającego do godz. 7.00 w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 . Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce przetworzone
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców przetworzonych wg zamówień i potrzeb Zamawiającego około 1 w tygodniu w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym -pakiet nr 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych wg zamówień i potrzeb Zamawiającego około 4 razy w miesiącu w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 4.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych wg zamówień i potrzeb Zamawiającego około 2 razy w miesiącu w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Oleje i tłuszcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa olejów i tłuszczów wg. zamówień i potrzeb Zamawiającego około 2 razy w miesiącu w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 .Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 6.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa jaj wg zamówień i potrzeb Zamawiającego około 4 razy w miesiącu wg potrzeb Zamawiającego w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 . Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym -pakiet 7.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty przemiału ziarna i skrobi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów przemiału ziarna i skrobi wg potrzeb i zamówień Zamawiającego około 2 razy w miesiącu od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 8.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Napoje
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Ni dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa napojów wg potrzeb i zamówień Zamawiającego około raz w miesiącu od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 9.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa pieczywa od poniedziałku do soboty poza niedzielami do godz. 7.00 w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021. Szczegółowy opis w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet 10.
|
| | |