| GuidZP400 |
a0e066a9-411f-4a00-94b7-5cfdc7f25db9
|
| Biuletyn |
609707-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny "Pałac Kamieniec" Sp. z o.o.
|
| Regon |
27611248100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Kamieniec, ul. Polna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zbrosławice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-674
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
322 337 877
|
| Zamawiajacy fax |
322 337 819
|
| Zamawiajacy email |
kamieniec@olr-kamieniec-zoz.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.olr-kamieniec.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa leków, materiałów jednorazowego użytku oraz środków opatrunkowych do Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego Pałac Kamieniec sp. z o.o. sukcesywnie na przestrzeni całego 2021 roku
|
| Numer referencyjny |
PN/D/2/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie do zamawiającego leków, materiałów jednorazowego użytku oraz środków opatrunkowych w szacunkowych ilościach i w asortymencie wymienionych w formularzach ilościowo - asortymentowych, przedstawionych w Załącznikach nr A i nr B do SIWZ .
|
| Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia koncesji/zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeśli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny- zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2020r., poz.944) oraz pozwolenie na obrót środkami odurzającymi i psychotropowymi.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenia
|
| Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie wykonawcy w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenia
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
produkty farmaceutyczne - leki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa leków odbywać się będzie do miejsca działalności Zamawiającego tj.:
Kamieńca, przy ulicy Polnej 2, do Działu Farmacji (budynek pałacu, I piętro), minimum raz w miesiącu, na koszt Wykonawcy. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
.Zamawiający zobowiązuje się dokonywać zamówień drogą telefoniczną, drogą elektroniczną lub za pomocą faksu z wyprzedzeniem 2 dniowym w ilości i asortymencie zgodnym z bieżącym zapotrzebowaniem. W przypadkach nagłych (zlecenie lekarza dotyczące np. podania antybiotyku, kroplówki, itp.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia w trybie realizacji cito, tj. w dniu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian zarówno ilościowych jak i asortymentowych zamawianego towaru, nie później jednak niż 24 godziny przed uzgodnionym terminem dostawy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
materiały medyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych odbywać się będzie do miejsca działalności Zamawiającego tj.:
Kamieńca, przy ulicy Polnej 2, do Działu Farmacji (budynek pałacu, I piętro), minimum raz w miesiącu, na koszt Wykonawcy. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
.Zamawiający zobowiązuje się dokonywać zamówień drogą telefoniczną, drogą elektroniczną lub za pomocą faksu z wyprzedzeniem 2 dniowym w ilości i asortymencie zgodnym z bieżącym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian zarówno ilościowych jak i asortymentowych zamawianego towaru, nie później jednak niż 24 godziny przed uzgodnionym terminem dostawy.
|
| | |