Dostawy sukcesywne materiałów jednorazowych z włókniny

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-20 00:00:00
Instytucja 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609709-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sukcesywne materiałów z włókniny w 9 zadaniach:
Zadanie 1- Podkład włókninowy trójwarstwowy SMS, Higieniczne prześcieradło nieprzemakalne serwety włókninowe jałowe;
Zadanie 2 - Fartuchy chirurgiczne , rolka włókninowa, ochraniacze na obuwie, pokrowce na kasety rtg, serwety sterylne;
Zadanie 3 - Jednorazowy, wysokochłonny, nieuczulający podkład higieniczny na stół operacyjny;
Zadanie 4 - Czepki chirurgiczne i pielęgniarskie;
Zadanie 5 - Zestawy do operacji stawu kolanowego;
Zadanie 6 - Zestaw do zabiegów neurochirurgicznych (kraniotomia);
Zadanie 7 - Zestaw do zabiegów urologicznych;
Zadanie 8 - Zestaw do zabiegów laryngologicznych;
Zadanie 9 - Zestaw Kardiochirurgiczny;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9b01760-fc74-4179-bbc6-6485b8e409bc
Biuletyn 609709-N-2020
Zamawiajacy nazwa 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 90538318300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-681
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 417 448
Zamawiajacy fax 261 416 110
Zamawiajacy email dariuszwzp@10wsk.mil.pl
Adres strony url www.10wsk.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.10wsk.mil.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-propublico.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sukcesywne materiałów jednorazowych z włókniny
Numer referencyjny 132/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy sukcesywne materiałów z włókniny w 9 zadaniach: Zadanie 1- Podkład włókninowy trójwarstwowy SMS, Higieniczne prześcieradło nieprzemakalne serwety włókninowe jałowe; Zadanie 2 - Fartuchy chirurgiczne , rolka włókninowa, ochraniacze na obuwie, pokrowce na kasety rtg, serwety sterylne; Zadanie 3 - Jednorazowy, wysokochłonny, nieuczulający podkład higieniczny na stół operacyjny; Zadanie 4 - Czepki chirurgiczne i pielęgniarskie; Zadanie 5 - Zestawy do operacji stawu kolanowego; Zadanie 6 - Zestaw do zabiegów neurochirurgicznych (kraniotomia); Zadanie 7 - Zestaw do zabiegów urologicznych; Zadanie 8 - Zestaw do zabiegów laryngologicznych; Zadanie 9 - Zestaw Kardiochirurgiczny;
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w danym zadaniu wg SIWZ wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.4 ppkt. 1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto odpowiednio dla : zadanie 1, 2: min. 90 000PLN, zadanie 3 -1000PLN, zadanie 4: min. 40 000PLN, zadanie 5, 6: min-70 000 PLN, zadanie 7: min. 40 000 PLN, zadanie 8: min. 10 000 PLN zadanie 9: min. 60 000,00 PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.Foldery , katalogi potwierdzające oferowane parametry oferowanego asortymentu
Inne dokumenty niewymienione Wzór oferty elektronicznej, Formularz Cenowy, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza złożenia ofert i katalogów w formie elektronicznej na platformie https://e-propublico.pl
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:50
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Podklad włókninowy, swerwty, włokninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 30 000szt, 2 x 7 000szt, 15 000szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Fartuchy chirurgiczne, ochraniacze, serwty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jednorazowy wysokochłonny podkład higieniczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 100szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa czepekchirurgiczny i pielęgniarski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 40 000szt , 26 000szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestawy do operacji stanu kolanowego z workiem i bez worka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 155kpl, 350kpl.,10kpl.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestawy do zabieów neurochirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 850kpl , 160kpl.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw do zabiegów urologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 450kpl, 70 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zestaw do zabiegów laryngologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 200 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw kardiochirurgiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 370 kpl.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)