| GuidZP400 |
f992dfab-c5a2-4927-ad7b-ff7b00424438
|
| Biuletyn |
609151-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
|
| Regon |
01254763400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szwoleżerów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-464
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 3366126
|
| Zamawiajacy fax |
22 3366192
|
| Zamawiajacy email |
giller.alicja@zgn.waw.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.zgn.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zgn.waw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej w zamkniętej i opisanej kopercie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 5
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i serwis urządzeń klimatyzatorów wraz z całą niezbędną instalacją dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
|
| Numer referencyjny |
TZ-086/D/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje dostawę 42 klimatyzatorów, instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w pomieszczeniach Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy przy ul. Szwoleżerów 5 oraz ul. Mokotowskiej 67a. Urządzenia – klimatyzatory oraz pozostałe materiały winny mieć dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Wszystkie urządzenia mają być jednego producenta, oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2020 r., nie noszące śladów zużycia. Gwarancja na urządzenia minimum 48 miesięcy, udzielona przez producenta. Wykonawca musi posiadać aktualną autoryzację producenta oferowanych urządzeń. Wykonawca musi przeprowadzić oględziny pomieszczeń pod nadzorem pracownika ZGN, w których zostaną zainstalowane klimatyzatory. Po oględzinach zostanie podpisany protokół przeprowadzenia oględzin (załącznik nr 7 do SIWZ). Do każdej jednostki wewnętrznej zostanie dołączony pilot zdalnego sterowania. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny urządzeń przez cały czas trwania gwarancji. Wykonawca dokona pełnego przeglądu gwarancyjnego 2 razy w roku (np. w kwietniu i wrześniu – do uzgodnienia z Zamawiającym) aż do końca trwania gwarancji – w zależności od długości przyznanej gwarancji, minimum 8 przeglądów (gwarancja obejmuje również pompki skroplin). Zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu w czasie trwania gwarancji musi być zgodny z zaleceniami producenta, a przegląd musi być wykonany w taki sposób aby sprzęt nie utracił gwarancji. Materiały wykorzystane podczas przeglądu muszą być zgodne z zaleceniami producenta urządzeń. Koszt wykonania wszystkich przeglądu w trakcie trwania gwarancji urządzeń będzie wliczony w ceną urządzeń a Wykonawca nie będzie rościł sobie dodatkowych opłat za wykonanie przeglądu gwarancyjnego (w tym koszt wymiany pompek skroplin). Transport klimatyzatorów należy wykonywać w fabrycznych opakowaniach. Pozostałe elementy – materiały transportować w sposób zabezpieczających przed ich uszkodzeniem. Transport obejmuje drogę pomiędzy magazynem dystrybutora a siedzibą Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. dostawie i serwisie urządzeń klimatyzatorów wraz z całą niezbędną instalacją i o wartości minimum 50.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. Zamawiający dopuszcza zsumowanie przez Wykonawcę wykonanych zamówień na kwotę minimum 100.000,00 zł pod warunkiem udokumentowania należytego wykonania pojedynczych zamówień.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. dostawie i serwisie urządzeń klimatyzatorów wraz z całą niezbędną instalacją i o wartości minimum 50.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. Zamawiający dopuszcza zsumowanie przez Wykonawcę wykonanych zamówień na kwotę minimum 100.000,00 zł pod warunkiem udokumentowania należytego wykonania pojedynczych zamówień.;
b) Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. dostawie i serwisie urządzeń klimatyzatorów wraz z całą niezbędną instalacją i o wartości minimum 50.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. Zamawiający dopuszcza zsumowanie przez Wykonawcę wykonanych zamówień na kwotę minimum 100.000,00 zł pod warunkiem udokumentowania należytego wykonania pojedynczych zamówień.;
b) Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. dostawie i serwisie urządzeń klimatyzatorów wraz z całą niezbędną instalacją i o wartości minimum 50.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. Zamawiający dopuszcza zsumowanie przez Wykonawcę wykonanych zamówień na kwotę minimum 100.000,00 zł pod warunkiem udokumentowania należytego wykonania pojedynczych zamówień.;
b) Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Wyłącznie w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|