Dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Miejscowość Warszawa
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 606781-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 832935a2-c064-4835-98e9-ad26af0aebae
Biuletyn 606781-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Regon 36830257500000
Zamawiajacy adres ulica Żelazna
Zamawiajacy adres numer domu 59 A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-848
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 378 800,
Zamawiajacy fax 713 285 048
Zamawiajacy email zamowienia.wroclaw@wody.gov.pl,
Adres strony url https://przetargi.wody.gov.pl/, https://wroclaw.wody.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Osoba Prawna
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.wody.gov.pl/, https://wroclaw.wody.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, Oferty tylko w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Norwida 34, 50 - 950 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
Numer referencyjny WR.ROZ.2810.113.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej
Cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla każdej części osobno, Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie drobnego sprzętu AGD o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł (nie można łączyć kilku zadań o mniejszej wartości).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; 2.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.2.1 SIWZ zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZ odnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Formularz asortymentowo-cenowy AGD – zgodny w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 pkt 1) pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli wystąpią następujące przesłanki: a. Zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w sytuacji, gdy ulegną zmianie przepisy prawne mające wpływ na sposób rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą. b. Zwiększenie maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy w przypadku konieczności wykonania większej niż szacowana ilość dostaw będących przedmiotem zamówienia. c. Zmiana typu oferowanych towarów, jeżeli przed terminem dostawy zostanie zmodyfikowany lub wycofany z rynku bądź wystąpi przejściowy jego brak. W takiej sytuacji może nastąpić zmiana na inny równoważny o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach. d. Zmiana miejsca świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy będących następstwem zmian organizacyjnych Wykonawcy, w szczególności w przypadku zmiany adresu siedziby lub zakładów Wykonawcy. 2. W przypadku dokonywania zmiany treści niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 pzp, w związku z zaistnieniem sytuacji ( przesłanek) opisanej w art. 144 ust.1 pkt. 2 pzp ustala się następujące zasady postępowania: a. rozpoczęcie wykonywania dodatkowych dostaw wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego) udzielanych na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 Pzp może nastąpić po podpisaniu przez strony niniejszej Umowy aneksu zmieniającego umowę w tym zakresie, b. podstawą do ustalenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie dodatkowych dostaw wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego) udzielanych na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 pzp będzie Oferta Wykonawcy złożona w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego, stanowiąca Załącznik nr 2 do umowy. 3. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem zastosowanie znajdują przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych regulujące możliwość zmiany umowy, w tym przepisy umożliwiające dokonywanie nieistotnych zmian umowy. 5. Wykonawca może dokonać przelewu wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy tylko za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.4 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16 b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WR.ROZ.2810.113.2020 prowadzonym na podstawie Pzp; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO i) nie przysługuje Państwu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa RZGW w Bydgoszczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 4.1Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa RZGW w Gdańsku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa RZGW w Gliwicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa RZGW w Krakowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 4.1Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa RZGW w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa RZGW w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa RZGW w Rzeszowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa RZGW w Szczecinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa RZGW we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu AGD na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie. Zamówienie podzielone jest na 9 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)