| GuidZP400 |
eb49dc01-67bb-42e8-a830-07f03a688798
|
| Biuletyn |
609330-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa
|
| Regon |
51075030900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Emilii Plater
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
10-562
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
89 5219840,
|
| Zamawiajacy fax |
89 5219849
|
| Zamawiajacy email |
dzp@warmia.mazury.pl,
|
| Adres strony url |
www.warmia.mazury.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zakup dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: Pomoc techniczna RPO WiM 2014-2020 dla UMWWM na rok 2020 w ramach Działania 12.1; Fundusz Spójności z POPT 2014-2020; Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie; PROW 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.warmia.mazury.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.warmia.mazury.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać:
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Departament Zamówień Publicznych ul. Emilii Plater 1, pok.438, 10-562 Olsztyn.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
|
| Numer referencyjny |
ZP.272.1.90.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Zamówienie jest podzielone na 2 części zamówienia:
1) Część I – laptop typ 1 - 119 szt.
2) Część II – laptop typ 2 - 5 szt.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia: - Specyfikacji Technicznej zaoferowanego przedmiotu zamówienia, - Dokumentu, o którym mowa w pkt. Gwarancja szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (dokumentu potwierdzającego, że podmiot, który będzie realizował serwis urządzeń jest producentem lub autoryzowanym partnerem serwisowym producenta).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Ze względów technicznych celem nadania ogłoszenia w sekcji III.3) zaznaczono oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z czym, nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium, odrębnie dla każdej części zamówienia, w wysokości:
Dla części I – 5000 złotych.
Dla części II – 500 złotych.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część I – laptop typ 1 - 119 szt.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Część I – laptop typ 1 - 119 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część II – laptop typ 2 - 5 szt.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Część II – laptop typ 2 - 5 szt.
|
| | |