"Dostawa artykułów żywnościowych na 2021 r. na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu" z podziałem na 8 zadań.

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Zespół Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 602096-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2021 roku wraz z transportem zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (ośmiu) Oddziałów Żłobków, tj.:
Oddział nr 1, (kod poczt. 41-208) Sosnowiec, ul. Wojska Polskiego 19;
Oddział nr 2, (kod poczt. 41-200) Sosnowiec, ul. Jagiellońska 13f;
Oddział nr 3, (kod poczt. 41-219) Sosnowiec, ul. Białostocka 17;
Oddział nr 4, (kod poczt. 41-214) Sosnowiec, ul. Staropogońska 64a;
Oddział nr 5, (kod poczt. 41-219) Sosnowiec, ul. Bolesława Prusa 253af;
Oddział nr 6, (kod poczt. 41-216) Sosnowiec, ul. Czołgistów 5;
Oddział nr 7, (kod poczt. 41-214) Sosnowiec, ul. Sucha 23;
Oddział nr 8, (kod poczt. 41-200) Sosnowiec, ul. ;
Postępowanie prowadzone z podziałem na 8 zadań (części), tj.:
Zadanie nr 1 - Nabiał i produkty mleczne, CPV: 1500000-3;
Zadanie nr 2 - Mięso i wędliny, CPV: 15100000-9;
Zadanie nr 3 - Mrożonki, CPV: 15331170-9;
Zadanie nr 4 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, CPV: 15810000-9;
Zadanie nr 5 - Jaja konsumpcyjne, CPV: 03142500-3;
Zadanie nr 6 - Warzywa i owoce, CPV: 03220000-9;
Zadanie nr 7 - Ryby, CPV: 15200000-0;
Zadanie nr 8 - Artykuły ogólnospożywcze, CPV: 15800000-6;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13177c2f-5b4f-4150-9497-5bfd249862cd
Biuletyn 602096-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu
Regon 383481592
Zamawiajacy adres ulica Bolesława Prusa
Zamawiajacy adres numer domu 253 a
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-219
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48(32)2636171
Zamawiajacy email zmsc@sosnowiec.edu.pl
Adres strony url www.zlobekmiejski.sosnowiec.pl; bip.um.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zlobekmiejski.sosnowiec.pl; bip.um.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlobekmiejski.sosnowiec.pl; bip.um.sosnowiec.pl
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa artykułów żywnościowych na 2021 r. na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu" z podziałem na 8 zadań.
Numer referencyjny ZŻIKD.271.2.01.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2021 roku wraz z transportem zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (ośmiu) Oddziałów Żłobków, tj.: Oddział nr 1, (kod poczt. 41-208) Sosnowiec, ul. Wojska Polskiego 19; Oddział nr 2, (kod poczt. 41-200) Sosnowiec, ul. Jagiellońska 13f; Oddział nr 3, (kod poczt. 41-219) Sosnowiec, ul. Białostocka 17; Oddział nr 4, (kod poczt. 41-214) Sosnowiec, ul. Staropogońska 64a; Oddział nr 5, (kod poczt. 41-219) Sosnowiec, ul. Bolesława Prusa 253af; Oddział nr 6, (kod poczt. 41-216) Sosnowiec, ul. Czołgistów 5; Oddział nr 7, (kod poczt. 41-214) Sosnowiec, ul. Sucha 23; Oddział nr 8, (kod poczt. 41-200) Sosnowiec, ul. ; Postępowanie prowadzone z podziałem na 8 zadań (części), tj.: Zadanie nr 1 - Nabiał i produkty mleczne, CPV: 1500000-3; Zadanie nr 2 - Mięso i wędliny, CPV: 15100000-9; Zadanie nr 3 - Mrożonki, CPV: 15331170-9; Zadanie nr 4 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, CPV: 15810000-9; Zadanie nr 5 - Jaja konsumpcyjne, CPV: 03142500-3; Zadanie nr 6 - Warzywa i owoce, CPV: 03220000-9; Zadanie nr 7 - Ryby, CPV: 15200000-0; Zadanie nr 8 - Artykuły ogólnospożywcze, CPV: 15800000-6;
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 25a ust. 1 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, do złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla Stron postępowania. które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30 dni
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu z siedzibą przy ul. B. Prusa 253a, 41-219 Sosnowiec, będący jednostką organizacyjną miasta Sosnowiec prowadzącą gospodarkę finansową na zasadach jednostki budżetowej, www.zlobekmiejski.sosnowiec.pl Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Dyrektora Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu jest Pan Michał Pośpiech, email: iod@dps1sosnowiec.pl nr telefonu: 515-041-778. Celami przetwarzania danych osobowych są: a) zawarcie i wykonanie umów łączących strony - podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia w szczególności w związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi); b) wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zamówienie publiczne, Nr sprawy ZŻIKD.271.2.01.2020, dostawa żywności do placówek Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej wynikającego z ustawy o rachunkowości; c) realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak: - realizacja umowy, w przypadku gdy, nie jest Pani/Pan stroną umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia strony umowy, - marketing bezpośredni, - ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń, - tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora. Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr dowodu tożsamości. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, Firmy kurierskie lub transportowe, firmy ubezpieczeniowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy windykacyjne, a także banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń. Ma Pani/Pan prawo do: a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych, c) żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania, d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, e) przenoszenia swoich danych, f) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji. W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w art. 22 RODO. Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do realizacji umów, w przypadkach, w których nie otrzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich przekazania w celu realizacji tych umów. Jeżeli przekazała/przekazał Pani/Pan Administratorowi dane osobowe dotyczące osób działających w imieniu stron, z którymi Administrator zawarł umowę, w szczególności osób będących pracownikami lub współpracownikami, prosimy o przekazanie powyższych informacji tym osobom.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nabiał i produkty mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (osiem) Oddziałów Żłobków na terenie Sosnowca wg formularza cenowego załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (osiem) Oddziałów Żłobków na terenie Sosnowca wg formularza cenowego załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (osiem) Oddziałów Żłobków na terenie Sosnowca wg formularza cenowego załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (osiem) Oddziałów Żłobków na terenie Sosnowca wg formularza cenowego załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jaja konsumpcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (osiem) Oddziałów Żłobków na terenie Sosnowca wg formularza cenowego załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (osiem) Oddziałów Żłobków na terenie Sosnowca wg formularza cenowego załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (osiem) Oddziałów Żłobków na terenie Sosnowca wg formularza cenowego załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia do 8 (osiem) Oddziałów Żłobków na terenie Sosnowca wg formularza cenowego załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria czas realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)