Dostawa - Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Nowotarskiego
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609414-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Tablice powinny być wykonane zgodnie z:
• Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 110, z późn. zm.).;
• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.);
• Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 717).

L.p. Rodzaje tablic Ilość
1. Tablice rejestracyjne samochodowe 10 000 kompletów
2. Tablice rejestracyjne do przyczepy 1 000 szt.
3. Tablice rejestracyjne motocyklowe 1 500 szt.
4. Tablice rejestracyjne motorowerowe 300szt.
• DOSTAWA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE SUKCESYWNIE W OKRESIE TRWANIA UMOWY, PO WCZEŚNIEJSZYM PISEMNYM ZGŁOSZENIU ZAPOTRZEBOWANIA.
• Zamawiający w pisemnym zamówieniu określa wielkość dostaw.
• Wydanie towaru składającego się na poszczególną dostawę winno nastąpić w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia Wykonawcy.
• Strony ustalają minimalną wielkość poszczególnych dostaw towaru na 300 szt.
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na specjalne zamówienie pojedynczych kompletów tablic rejestracyjnych i wydania ich Odbiorcy przy najbliższym transporcie towaru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f161fcbc-f0bc-4636-bd46-d8f25d2ec6c8
Biuletyn 609414-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Nowotarskiego
Regon 49189333900000
Zamawiajacy adres ulica Bolesława Wstydliwego
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 26 61 300,
Zamawiajacy fax 18 26 61 344
Zamawiajacy email przetarg@nowotarski.pl,
Adres strony url www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa - Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
Numer referencyjny ZA.272.41.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy: Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Tablice powinny być wykonane zgodnie z: • Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 110, z późn. zm.).; • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.); • Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 717). L.p. Rodzaje tablic Ilość 1. Tablice rejestracyjne samochodowe 10 000 kompletów 2. Tablice rejestracyjne do przyczepy 1 000 szt. 3. Tablice rejestracyjne motocyklowe 1 500 szt. 4. Tablice rejestracyjne motorowerowe 300szt. • DOSTAWA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE SUKCESYWNIE W OKRESIE TRWANIA UMOWY, PO WCZEŚNIEJSZYM PISEMNYM ZGŁOSZENIU ZAPOTRZEBOWANIA. • Zamawiający w pisemnym zamówieniu określa wielkość dostaw. • Wydanie towaru składającego się na poszczególną dostawę winno nastąpić w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia Wykonawcy. • Strony ustalają minimalną wielkość poszczególnych dostaw towaru na 300 szt. • Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na specjalne zamówienie pojedynczych kompletów tablic rejestracyjnych i wydania ich Odbiorcy przy najbliższym transporcie towaru.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: sukcesywnie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze późn. zm.) tj. wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do siwz. Wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) Inne dokumenty wskazane w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do siwz. 2. Zamawiający nie stosuje zagadnień, o których mowa w art. 41 ust. 12-14 ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp. 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 20.11.2020 r. w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, godz. 11:30. Zamawiający informuje, że w związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii koronawirusa COVID-19, czynności związane z otwarciem ofert, określone w art. 86 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych będą odbywały się za pomocą przeprowadzenia transmisji online. Transmisja online będzie dostępna pod linkiem: https://meet.nowotarski.pl/start/bsi-zh9-6qn Link będzie aktywny na 10 minut przed otwarciem ofert. Przy dołączaniu prosimy o podawanie nazwy podmiotu jaki Państwo reprezentują.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)