Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych (2) dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Grodzisk Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609451-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wymienione w załączniku nr 2 wymagania graniczne uważa się za konieczne do spełnienia. Nie spełnienie ich spowoduje odrzucenie oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f866e71-912c-4720-96b3-3137174b84b0
Biuletyn 609451-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31776000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mossego
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 62-065
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 4445523 w. 220
Zamawiajacy fax 614 445 720
Zamawiajacy email szpital@spzoz-grodzisk.pl
Adres strony url www.spzoz-grodzisk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://spzoz-grodzisk.pl/kategorie_zamowien/zamowienia-publiczne/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://spzoz-grodzisk.pl/kategorie_zamowien/zamowienia-publiczne/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych (2) dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
Numer referencyjny SPZOZ.KP/2300/37/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wymienione w załączniku nr 2 wymagania graniczne uważa się za konieczne do spełnienia. Nie spełnienie ich spowoduje odrzucenie oferty.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży wyrobów medycznych obowiązujące na terenie Państw członków UE;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;
Zakresie warunkow udzialu określone w SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci określone w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione określone w SIWZ
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określone w SIWZ I WZORZE UMOWY
IV 4 4 data 2020-11-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1 – MATERIAŁY OPATRUNKOWE 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. pakiecie nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2 – MATERIAŁY JEDNORAZOWE 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. pakiecie nr 2.
  

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)