„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej”

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 16
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609285-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej.

2. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów spożywczych przedstawiono
w załączniku do SIWZ nr 1 (formularz ofertowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości artykułów spożywczych określonych w formularzu ofertowym
w czasie obowiązywania umowy nie więcej niż o 20% stosownie do potrzeb Zamawiającego,
np. w przypadku zmiany liczby uczniów korzystających z obiadów w stołówce szkolnej. Z tego tytułu Dostawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne wobec Zamawiającego.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości poszczególnych asortymentów określonych w załączniku do SIWZ nr 1 (formularz ofertowy), nie więcej niż o 20%,
z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości łącznego wynagrodzenia Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9585e5d-cb41-4b32-a69a-e49228fa3cf3
Biuletyn 609285-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 16
Regon 27198118900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kukułcza
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41-710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 242 34 37
Zamawiajacy fax 32 242 34 37
Zamawiajacy email szkola16sp@interia.pl
Adres strony url https://korjan.edu.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://korjan.edu.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w siedzibie Szkoły Podstawowej Nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej, ul. Kukułcza 4, 41-710 Ruda Śląska, w sekretariacie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kukułcza 4, 41-710 Ruda Śląska
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej”
Numer referencyjny SP16.2701.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej. 2. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów spożywczych przedstawiono w załączniku do SIWZ nr 1 (formularz ofertowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości artykułów spożywczych określonych w formularzu ofertowym w czasie obowiązywania umowy nie więcej niż o 20% stosownie do potrzeb Zamawiającego, np. w przypadku zmiany liczby uczniów korzystających z obiadów w stołówce szkolnej. Z tego tytułu Dostawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne wobec Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości poszczególnych asortymentów określonych w załączniku do SIWZ nr 1 (formularz ofertowy), nie więcej niż o 20%, z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości łącznego wynagrodzenia Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-07T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3.1.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej 2 dostaw artykułów spożywczych o wartości umowy co najmniej 80 000,00 zł brutto każda. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagą do oceny spełniania warunku. Uwaga nr 2: Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia. Uwaga nr 3: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga nr 5: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga nr 4:W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt. 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 5). 1.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy. 1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Uwaga nr 6 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4) Dokument (np. zobowiązania) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 5) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Criterion

Kryteria b) termin dostawy awaryjnej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria c) Wysokość kary za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w dostawie
Znaczenie 10,00
  
Kryteria a) cena ofertowa
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)