Zakup i dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie od 01.01.2021 do 31.08.2021 roku

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim
Miejscowość Międzyrzec Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609276-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w okresie od 01.01.2021 do 31.08.2021 roku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 części, zgodnie z poniższym wykazem:
Część I Produkty spożywcze, Część II Mięso i drób, produkty mięsno-wędliniarskie i drobiowe, Część III Produkty mleczarskie, Część IV Ryby i przetwory rybne, Część V Mrożonki warzywne i owocowe, Część VI Jaja, Część VII Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część VIII: Dania gotowe, Część IX Warzywa i owoce.
Szczegółowy opis przedmiotu i wielkości zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 Formularzu asortymentowo-cenowym - ( poz. 2.1- 2.9) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f72dbe52-6d47-40a2-95be-20bbdc5c11d0
Biuletyn 609276-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim
Regon 61160503000000
Zamawiajacy adres ulica Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Międzyrzec Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 371 78 35
Zamawiajacy fax 83 371 78 35
Zamawiajacy email zpo3@o2.pl
Adres strony url http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie od 01.01.2021 do 31.08.2021 roku
Numer referencyjny ZP ZPO3.2.PN.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9 części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w okresie od 01.01.2021 do 31.08.2021 roku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 części, zgodnie z poniższym wykazem: Część I Produkty spożywcze, Część II Mięso i drób, produkty mięsno-wędliniarskie i drobiowe, Część III Produkty mleczarskie, Część IV Ryby i przetwory rybne, Część V Mrożonki warzywne i owocowe, Część VI Jaja, Część VII Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część VIII: Dania gotowe, Część IX Warzywa i owoce. Szczegółowy opis przedmiotu i wielkości zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 Formularzu asortymentowo-cenowym - ( poz. 2.1- 2.9) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZMIANY I UZUPEŁNIENIA UMOWY 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach : 1.1. zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT, 1.2. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub zmiany nazwy towaru, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 1.3. wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 1.4. zwiększenia o 10% wartości umowy brutto o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie, 1.5. odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związane z tym obniżenie wynagrodzenia za część zamówienia, co do której zamawiający odstąpił od jej realizacji, w przypadku gdy realizacja części zamówienia nie odpowiada potrzebom Zamawiającego, 1.6. działania siły wyższej tj. działań wojennych, powszechnych zamieszek, katastrofalnych powodzi, wichur, epidemii itp. 2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. 3. Powiadomienie każdej ze Stron umowy jest ważne wyłącznie, gdy dokonane zostało pisemnie i skutecznie doręczone adresatowi na adres wskazany w umowie. 4. Strony zobowiązane są do wzajemnego pisemnego powiadamiania o zmianie siedziby, adresu, zmiany formy prawnej w terminie do 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 9 ust. 6.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)