Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 607819-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58eb4905-56c7-40d4-9156-cc71d22c427c
Biuletyn 607819-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
Regon 81163200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podmiejska Boczna
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 323 522
Zamawiajacy fax 957 324 122
Zamawiajacy email techniczny@dps.gorzow.pl
Adres strony url www.dps.gorzow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps.gorzow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps.gorzow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ul. Podmiejska – Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny SOZP.261.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3.Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ). 4.Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający ma prawo dokonywać zmian Umowy dotyczących w szczególności: a) zmiany ilości produktów żywnościowych ponad zakres określony w załączniku nr 1 do SIWZ przy zachowaniu wartości wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1, w sytuacji zmiany zapotrzebowania Zamawiającego powstałego w trakcie realizacji umowy o wielkość tego zmienionego zapotrzebowania, b) zmiany produktów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w Ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta lub zmiany gramatury opakowań na etapie realizacji Umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy, c) istotne zmiany w treści umowy wynikające z błędów pisarskich i rachunkowych (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), d) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno- gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę, e) zmiana sposobu/ zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika;
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 07:50
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)