| GuidZP400 |
58eb4905-56c7-40d4-9156-cc71d22c427c
|
| Biuletyn |
607819-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
|
| Regon |
81163200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podmiejska Boczna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
66-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
957 323 522
|
| Zamawiajacy fax |
957 324 122
|
| Zamawiajacy email |
techniczny@dps.gorzow.pl
|
| Adres strony url |
www.dps.gorzow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps.gorzow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps.gorzow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ul. Podmiejska – Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
|
| Numer referencyjny |
SOZP.261.6.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ).
2.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
3.Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ).
4.Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający ma prawo dokonywać zmian Umowy dotyczących w szczególności:
a) zmiany ilości produktów żywnościowych ponad zakres określony w załączniku nr 1 do SIWZ przy zachowaniu wartości wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1, w sytuacji zmiany zapotrzebowania Zamawiającego powstałego w trakcie realizacji umowy o wielkość tego zmienionego zapotrzebowania,
b) zmiany produktów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w Ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta lub zmiany gramatury opakowań na etapie realizacji Umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy,
c) istotne zmiany w treści umowy wynikające z błędów pisarskich i rachunkowych (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie),
d) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno- gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę,
e) zmiana sposobu/ zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika;
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
07:50
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|