Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - dostawa gablot oraz wyposażenia magazynu technicznego i magazynu kostiumów III

Publication date 2020-11-13
End date 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Polski Teatr Tańca
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble różne,
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610297-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 349000006, 391540006, 391511006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa gablot ekspozycyjnych, dostawa wyposażenia magazynu technicznego w urządzenia do transportowania podłóg baletowych, reflektorów, kabli, nóg do podestów itp.. oraz dostawa wyposażenia magazynu kostiumów w system wieszaków do kostiumów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81f20a14-ca4c-4317-aeb0-b8c28ae46ec6
Biuletyn 610297-N-2020
Zamawiajacy nazwa Polski Teatr Tańca
Regon 00027890700000
Zamawiajacy adres ulica Kozia
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-835
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8524241, 8524242,
Zamawiajacy fax 618 532 370
Zamawiajacy email zam.publ@ptt-poznan.pl,
Adres strony url www.ptt-poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Środowisko Działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego Poddziałanie 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ptt-poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ptt-poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 16. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Polski Teatr Tańca „Oferta na dostawę wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - dostawa gablot oraz wyposażenia magazynu technicznego i magazynu kostiumów III” (nr PTT - ZP/2620/18/11/2020) Nie otwierać przed dniem 23 listopada 2020 r., godz. 12:15”.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 61-835 Poznań, ul. Kozia 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - dostawa gablot oraz wyposażenia magazynu technicznego i magazynu kostiumów III
Numer referencyjny PTT - ZP/2620/18/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa gablot ekspozycyjnych, dostawa wyposażenia magazynu technicznego w urządzenia do transportowania podłóg baletowych, reflektorów, kabli, nóg do podestów itp.. oraz dostawa wyposażenia magazynu kostiumów w system wieszaków do kostiumów.
Cpv glowny przedmiot 34900000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla części 5.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 17.700 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia) Dla części 5.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 125.000 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia) Dla części 5.3. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 21.000 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części 5.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy wyposażenia z płyty stolarskiej o łącznej wartości nie mniejszej niż 8.800,00 PLN brutto lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Dla części 5.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy wyposażenia ze stali o łącznej wartości nie mniejszej niż 62.000,00 PLN brutto lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Dla części 5.3. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy wyposażenia ze stali o łącznej wartości nie mniejszej niż 8.800,00 PLN brutto lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą dla każdej części zamówienia oddzielnie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3a i nr 3b do SIWZ. Oświadczenie składa się celem potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. b. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust.1 pkt 1 ppkt 1.1). c. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 3) oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4) wykaz 2 dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa wyżej. 5) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w Rozdziale VII ust. 1 ppkt 2) lit. c) SIWZ wraz z dowodem opłacenia polisy. 6) Projekt realizacji zamówienia oraz karty katalogowe lub dokumenty (np. atesty, certyfikaty, zaświadczenia) wystawione przez uprawniony niezależny podmiot, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 7) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Gabloty ekspozycyjne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39154000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa gablot ekspozycyjnych do prezentacji kostiumów scenicznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie magazynu technicznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34900000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie magazynu technicznego w urządzenia do przechowywania i transportowania wyposażenia niezbędnego do obsługi sceny w związku z realizacja spektakli.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie magazynu kostiumów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie magazynu kostiumów w podsufitowy system zawieszania kostiumów oraz wieszaki na kostiumy na kółkach.
  

Criterion

Kryteria Funkcjonalność projektu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)