Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na podstawie umowy sprzedaży) sprzętu IT oraz oprogramowania komputerowego.

Publication date 2020-11-13
End date 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Kuratorium Oświaty w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego,
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609876-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 482140001, 324200003, 302321005, 302133008, 302374601, 482195001, 302312009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ I zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego (Oprogramowanie Microsoft Windows Server do serwera - 2 licencje - 1 szt, Microsoft Windows Server 2019 Client Access License (130 CAL) - 1 szt. , Oprogramowanie do backupu - 1 szt., Microsoft Office 2019 MOLP EDU) - 60 szt. CZĘŚĆ II zamówienia obejmuje dostawę zarządzalnych przełączników 48-portowych
– 4 szt. Część nr III zamówienia obejmuje dostawę kserokopiarki – 2 szt., urządzeń wielofunkcyjnych laserowych (kolor) TYP1 – 3 szt., urządzeń wielofunkcyjnych (kolor) - atramentowe TYP 2 – 2 szt. Część nr IV zamówienia obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych wraz
z oprogramowaniem i monitorem – 6 szt., laptopów wraz
z oprogramowaniem oraz torbą i myszką – 49 szt. Część nr V obejmuje dostawę akcesoriów komputerowych: toreb do laptopów – 7 szt., dysków zewnętrznych min. 2TB – 9 szt., klawiatury – 23 szt., mysz komputerowa – 25 szt., switch 5 –portowy – 10 szt, kamera USB – 17 szt., głośniki – 15 szt., słuchawki z mikrofonem – 11 szt., nagrywarka DVD-RW – 1 szt., skaner przenośny – 1 szt., karta pamięci SDXC – 2 szt. Część nr VI obejmuje dostawę rutera wraz licencjami (Router FortiGate-61F z licencją serwisową Hardware plus 24x7 FortiCare and FortiGuard Unified Threat Protection - 1 szt, Licencja serwisowa Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web Filtering Antispam Service, and 24x7 FortiCare) dla routera FortiGate-61F -1 szt., Licencja serwisowa Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web Filtering, Antispam Service, and 24x7 FortiCare) dla routera FortiGate-50E - 3 szt.,Licencja serwisowa „24x7 FortiCare Contract - 5 szt., Centralny system logowania i raportowania - 1 szt. Część nr VII – dostawę Konsoli KVM do szafy rackowej 19 cali - 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18bab45f-d95f-4e62-a4e2-988daa536740
Biuletyn 609876-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kuratorium Oświaty w Łodzi
Regon 64732480000000
Zamawiajacy adres ulica al. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-446
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 867
Zamawiajacy fax 426 360 385
Zamawiajacy email kolodz@kuratorium.lodz.pl
Adres strony url www.kuratorium.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.kuratorium.lodz.pl/kuratorium/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tysiecy-euro/
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować i opisać według wzoru: Przetarg nieograniczony - Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania komputerowego. Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu ............................. roku o godz. ..... : ......" i opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy z dopiskiem – postępowanie nr ŁKO.WO.27.8.2020. Kopertę należy przesłać na adres Zamawiającego:Kuratorium Oświaty w Łodzi, 90-446 Łódź, al. Kościuszki 120a, - kancelaria Urzędu (parter, pok. 02). Kopertę należy również opatrzyć pieczęcią z nazwą i adresem Wykonawcy.
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na podstawie umowy sprzedaży) sprzętu IT oraz oprogramowania komputerowego.
Numer referencyjny ŁKO.WO.27.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu CZĘŚĆ I zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego (Oprogramowanie Microsoft Windows Server do serwera - 2 licencje - 1 szt, Microsoft Windows Server 2019 Client Access License (130 CAL) - 1 szt. , Oprogramowanie do backupu - 1 szt., Microsoft Office 2019 MOLP EDU) - 60 szt. CZĘŚĆ II zamówienia obejmuje dostawę zarządzalnych przełączników 48-portowych – 4 szt. Część nr III zamówienia obejmuje dostawę kserokopiarki – 2 szt., urządzeń wielofunkcyjnych laserowych (kolor) TYP1 – 3 szt., urządzeń wielofunkcyjnych (kolor) - atramentowe TYP 2 – 2 szt. Część nr IV zamówienia obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem i monitorem – 6 szt., laptopów wraz z oprogramowaniem oraz torbą i myszką – 49 szt. Część nr V obejmuje dostawę akcesoriów komputerowych: toreb do laptopów – 7 szt., dysków zewnętrznych min. 2TB – 9 szt., klawiatury – 23 szt., mysz komputerowa – 25 szt., switch 5 –portowy – 10 szt, kamera USB – 17 szt., głośniki – 15 szt., słuchawki z mikrofonem – 11 szt., nagrywarka DVD-RW – 1 szt., skaner przenośny – 1 szt., karta pamięci SDXC – 2 szt. Część nr VI obejmuje dostawę rutera wraz licencjami (Router FortiGate-61F z licencją serwisową Hardware plus 24x7 FortiCare and FortiGuard Unified Threat Protection - 1 szt, Licencja serwisowa Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web Filtering Antispam Service, and 24x7 FortiCare) dla routera FortiGate-61F -1 szt., Licencja serwisowa Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web Filtering, Antispam Service, and 24x7 FortiCare) dla routera FortiGate-50E - 3 szt.,Licencja serwisowa „24x7 FortiCare Contract - 5 szt., Centralny system logowania i raportowania - 1 szt. Część nr VII – dostawę Konsoli KVM do szafy rackowej 19 cali - 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 48214000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na względzie treść art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy będących następstwem poniżej wskazanych okoliczności: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. 3) jeżeli nastąpi zmiana podwykonawcy/zakresu prac powierzonych podwykonawcy, zgodnie z § 7 pkt 9 umowy (jeżeli dotyczy), 4) w przypadku wystąpienia siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony dołożą starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 9 ust. 1. 4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawę oprogramowania komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48214000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania komputerowego (Oprogramowanie Microsoft Windows Server do serwera - 2 licencje - 1 szt, Microsoft Windows Server 2019 Client Access License (130 CAL) - 1 szt. , Oprogramowanie do backupu - 1 szt., Microsoft Office 2019 MOLP EDU) - 60 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zarządzalnych przełączników 48-portowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zarządzalnych przełączników 48-portowych - 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa kserokopiarki – 2 szt., urządzeń wielofunkcyjnych laserowych (kolor) TYP1 – 3 szt., urządzeń wielofunkcyjnych (kolor) - atramentowe TYP 2 – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramoaniem i monitorem, laptopówwraz oprogramowaniem oraz torbą i myszką.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem i monitorem – 6 szt., laptopów wraz z oprogramowaniem oraz torbą i myszką – 49 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa akcesorów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237460-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa akcesoriów komputerowych: toreb do laptopów, dysków zewnętrznych 2TB, klawiatury, myszy komputerowej, switchy 5 –portowych, kamer USB, głośników, słuchawek z mikrofonem, nagrywarki DVD-RW – 1 szt., skanera przenośnego – 1 szt., kart pamięci SDXC – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa routera i licencji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48219500-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa obejmuje: Router FortiGate-61F z licencją serwisową „Hardware plus 24x7 FortiCare and FortiGuard Unified Threat Protection - 1 szt., Licencja serwisowa „Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web Filtering, Antispam Service, and 24x7 FortiCare)“ dla routera FortiGate-61F - 1 szt., Licencja serwisowa „Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web Filtering, Antispam Service, and 24x7 FortiCare)” dla routera FortiGate-50E - 3 szt., Licencja serwisowa „24x7 FortiCare Contract” - 5 szt., Centralny system logowania i raportowania - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa konsoli KVM do szafy rackowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa konsoli KVM do szafy rackowej 19” - 1 szt
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)