Dostawa i montaż wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Gnieźnie

Publication date 2020-11-13
End date 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610202-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Gnieźnie. Szczegółowe wymagania techniczne oferowanego wyposażenia zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f06cead-e70a-4a9c-ada1-3299d2aec50f
Biuletyn 610202-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie
Regon 63460383900000
Zamawiajacy adres ulica ul. ks. kard. S. Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Gniezno
Zamawiajacy kod pocztowy 62-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 614 242 942
Zamawiajacy fax 614 242 942
Zamawiajacy email sekretariat@pwsz-gniezno.edu.pl
Adres strony url www.pwsz-gniezno.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz-gniezno.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz-gniezno.edu.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne platforma zakupowa na której zamawiający prowadzi postępowanie platformazakupowa.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. H. Cegielskiego w Gnieźnie ul. Wyszyńskiego 38, 62-200 Gniezno - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Gnieźnie
Numer referencyjny BR.232.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Gnieźnie. Szczegółowe wymagania techniczne oferowanego wyposażenia zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ─ Zamawiający w tym zakresie wymaga przedstawienia Wykazu 1 (jednej) dostawy lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa lub usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa lub usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu informacyjnym, a następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 ppkt. 8.2 litera a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale 9.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 9.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu 1 (jednej) dostawy lub usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa lub usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) należy załączyć podpisany przez Wykonawcę potwierdzający spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia przez oferowane wyposażenie; b) Zamawiający może zażądać przedstawienia katalogów, folderów, opisów producenta itd. w celu potwierdzenia spełniania przez zaoferowane wyposażenie parametrów określonych w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku zajścia nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie umowy, a niezależnych od żadnej ze stron i których żadna ze stron przy dochowaniu należytej staranności nie przewidziała i nie mogła przewidzieć, w tym w przypadku zaistnienia zdarzenia siły wyższej, termin dostarczenia Przedmiotu umowy określony niniejszą umową może ulec zmianie na podstawie uzgodnień dokonanych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zmiana terminu zostanie wprowadzona na podstawie aneksu stron do niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)