Dostawa laptopów dla szkolnictwa zawodowego w powiecie gnieźnieńskim

Publication date 2020-11-13
End date 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Powiat Gnieźnieński
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609708-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa laptopów dla szkolnictwa zawodowego w powiecie gnieźnieńskim w liczbie 98 szt. Powiat Gnieźnieński aplikuje o dofinansowanie w zakresie naboru nr: RPWP.08.03.01-IZ.00-30-001/20, w ramach Działania 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19 – Tryb nadzwyczajny, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia i gwarancji określają:
 formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ,
 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ,
w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach,
 projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV:
30213100-6 Komputery przenośne.
4. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt gwarancji na okres minimum 24 miesiące, liczony od dnia odbioru jakościowego sprzętu. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były:
a) fabrycznie nowe, nieregenerowane (za materiał fabrycznie nowe uznawać należy materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane);
b) pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia;
c) w zakresie sprzętu komputerowego- pochodzące z montażu z linii produkcyjnej - żaden z elementów dostawy nie może być refabrykowany;
d) gatunku „I”;
e) dopuszczone do obrotu.
6. Wszystkie urządzenia muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji. Zamawiający wymaga, by system operacyjny nie był wcześniej aktywowany lub używany na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności.
7. W przypadkach, kiedy przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, patentów, norm, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego. Za rozwiązanie równoważne uznaje się produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
9. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SIWZ, podać w Formularzu cenowym - kolumnie nr 4 i 5 dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, model oraz numer katalogowy – w przypadku braku takiego oznaczenia należy wpisać inne oznaczenia pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment) oraz parametry.
W przypadku braku numeru katalogowego należy wpisać „nie dotyczy”.
10. Celem oceny zaoferowanego procesora, Wykonawca składa wraz z ofertą wydruk wyniku testu zaproponowanego procesora ze strony http://www.cpubenchmark.net. Wydruk testu musi dotyczyć okresu od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
11. Brak nazwy producenta, modelu (niewypełnienie kolumny nr 4 i 5 w Formularzu cenowym) oraz brak wydruku wyniku testu o którym mowa powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SIWZ, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za wszelkie szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7dc25846-bfec-4257-aa7d-de6cf751ae52
Biuletyn 609708-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Gnieźnieński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Papieża Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 9/10
Zamawiajacy miejscowosc Gniezno
Zamawiajacy kod pocztowy 62-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 4240706
Zamawiajacy fax 61 4240770
Zamawiajacy email starostwo@powiat-gniezno.pl
Adres strony url www.powiat-gniezno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPWP.08.03.01-IZ.00-30-001/20, w ramach Działania 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19 – Tryb nadzwyczajny, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat-gniezno.pl/gnieznop/bip/zamowienia-publiczne.html oraz na platformie zakupowej e- Zamawiający pod adresem https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny przy użyciu środków elektronicznych wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej e-Zamawiający na adres https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - pocztą, pocztą kurierską lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno (Biuro Obdługi Interesanta)- parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów dla szkolnictwa zawodowego w powiecie gnieźnieńskim
Numer referencyjny WOA.272.21.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa laptopów dla szkolnictwa zawodowego w powiecie gnieźnieńskim w liczbie 98 szt. Powiat Gnieźnieński aplikuje o dofinansowanie w zakresie naboru nr: RPWP.08.03.01-IZ.00-30-001/20, w ramach Działania 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19 – Tryb nadzwyczajny, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia i gwarancji określają:  formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ,  szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach,  projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne. 4. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt gwarancji na okres minimum 24 miesiące, liczony od dnia odbioru jakościowego sprzętu. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były: a) fabrycznie nowe, nieregenerowane (za materiał fabrycznie nowe uznawać należy materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane); b) pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia; c) w zakresie sprzętu komputerowego- pochodzące z montażu z linii produkcyjnej - żaden z elementów dostawy nie może być refabrykowany; d) gatunku „I”; e) dopuszczone do obrotu. 6. Wszystkie urządzenia muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji. Zamawiający wymaga, by system operacyjny nie był wcześniej aktywowany lub używany na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności. 7. W przypadkach, kiedy przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, patentów, norm, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego. Za rozwiązanie równoważne uznaje się produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SIWZ, podać w Formularzu cenowym - kolumnie nr 4 i 5 dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, model oraz numer katalogowy – w przypadku braku takiego oznaczenia należy wpisać inne oznaczenia pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment) oraz parametry. W przypadku braku numeru katalogowego należy wpisać „nie dotyczy”. 10. Celem oceny zaoferowanego procesora, Wykonawca składa wraz z ofertą wydruk wyniku testu zaproponowanego procesora ze strony http://www.cpubenchmark.net. Wydruk testu musi dotyczyć okresu od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 11. Brak nazwy producenta, modelu (niewypełnienie kolumny nr 4 i 5 w Formularzu cenowym) oraz brak wydruku wyniku testu o którym mowa powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SIWZ, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za wszelkie szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 4
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: jednorazowo w terminie do 4 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 28 grudnia 2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w części VI ust. 3 SIWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.powiat-gniezno.pl/gnieznop/bip/zamowienia-publiczne.html oraz platformie zakupowej https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5do SIWZ. 2. Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy stanowiący - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wydrukami wyników testu zaproponowanego procesora, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy w zakresie określonym w części V ust. 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art. 139 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień w stosunku do treści oferty. 2. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) W sytuacji, gdy sprzęt określony w specyfikacji, a następnie w umowie przestał być produkowany/został wycofany ze sprzedaży i jest niedostępny albo został uznany przez producenta za przestarzały lub nieobjęty wsparciem technicznym, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie powinna powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Ww. zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany, 2) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę towaru wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty, 3) zmian postanowień istotnych związanych z siłą wyższą, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:  o charakterze niezależnym od stron,  którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,  którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,  której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia. 4. Zmiana Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uzasadniających dokonanie jej zmiany, np. poprzez złożenie stosownych dokumentów (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). 5. Wszystkie postanowienia wymienione w pkt. powyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych. 7. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności formy pisemnej.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)