Rozbudowa wdrożonego w Banku Gospodarstwa Krajowego systemu typu PAM (Privileged Account Management) firmy BeyondTrust.

Publication date 2020-11-13
End date 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609957-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup, dostawa i wdrożenie oprogramowania w celu rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego systemu typu PAM (Privileged Account Management), tj. BeyondTrust Password Safe, działającego w architekturze wysokiej dostępności oraz zainstalowanego w dwóch niezależnych centrach danych (DataCenter) Zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji na rzecz Zamawiającego następujących świadczeń, zgodnie z wymaganiami zawartymi w OPZ:
1) Dostawa Produktów;
2) Rozbudowa Oprogramowania;
3) Świadczenie Serwisu dla rozbudowanego Oprogramowania w zakresie dostarczonych i wdrożonych Produktów.

W ramach zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia następujących ilości licencji wieczystych:
• dla funkcjonalności Privileged Remote Access:
- licencje dla 700 punktów dostępowych;
- licencja dla Privileged Remote Access Virtual Appliance.
• dla funkcjonalności Remote Support:
- licencje dla 20 użytkowników;
- licencja dla Remote Support Virtual Appliance.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy (IPU), które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47101914-0e83-4244-bf85-7218a0a68f2f
Biuletyn 609957-N-2020
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 000017319
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48,
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bgk.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bgk.eb2b.com.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, (Varso 2) ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie https://bgk.eb2b.com.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa wdrożonego w Banku Gospodarstwa Krajowego systemu typu PAM (Privileged Account Management) firmy BeyondTrust.
Numer referencyjny DZZK/141/DI/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup, dostawa i wdrożenie oprogramowania w celu rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego systemu typu PAM (Privileged Account Management), tj. BeyondTrust Password Safe, działającego w architekturze wysokiej dostępności oraz zainstalowanego w dwóch niezależnych centrach danych (DataCenter) Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji na rzecz Zamawiającego następujących świadczeń, zgodnie z wymaganiami zawartymi w OPZ: 1) Dostawa Produktów; 2) Rozbudowa Oprogramowania; 3) Świadczenie Serwisu dla rozbudowanego Oprogramowania w zakresie dostarczonych i wdrożonych Produktów. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia następujących ilości licencji wieczystych: • dla funkcjonalności Privileged Remote Access: - licencje dla 700 punktów dostępowych; - licencja dla Privileged Remote Access Virtual Appliance. • dla funkcjonalności Remote Support: - licencje dla 20 użytkowników; - licencja dla Remote Support Virtual Appliance. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy (IPU), które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 14 miesięcy od zawarcia umowy 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale I SIWZ pkt 1.1 ppkt 1 i 2) wynosi maksymalnie 60 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia Umowy. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale I SIWZ pkt 1.1 ppkt 3) będzie następowała przez okres 12 miesięcy liczonych od podpisania bez uwag przez Strony Protokołu odbioru końcowego. Szczegółowe informacje zawarte są w IPU.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: w zakresie warunku doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie: − co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na wdrożeniu lub rozbudowie systemu typu PAM (Privileged Account Management), o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) każde. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko usługi wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonana do terminu składania ofert spełniała wymogi określone przez Zamawiającego w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 9 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca musi być aktualnym autoryzowanym partnerem firmy BeyondTrust; 2) Wykonawca serwisu musi być aktualnym autoryzowanym partnerem firmy BeyondTrust. W celu potwierdzenia ww. wymagania Zamawiający wymaga dostarczenia WRAZ Z OFERTĄ: − oświadczenia Wykonawcy, iż jest aktualnym autoryzowanym partnerem firmy BeyondTrust; − oświadczenia Wykonawcy, iż wykonawca serwisu jest aktualnym autoryzowanym partnerem firmy BeyondTrust wraz ze wskazaniem nazwy firmy będącej wykonawcą serwisu. wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy zaświadczenia lub certyfikaty od firmy BeyondTrust zgodnie ze złożonymi oświadczeniami.
Czy wadium 1
Wadium 20.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 20.2 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert o godz. 12:00. 20.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/141/DI/2020” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem niepieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 20.4 Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej – data i godzina zaksięgowania wpływu środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie dowodu wpłaty zaleca się dołączyć do oferty; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopię należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą, albo złożyć w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta (osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta), za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 20.5 Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego. 20.6 W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 20.7 Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą. 20.8 Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy Pzp, to jest: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 20.9 Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 20.10 Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 20.11 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 20.12 Beneficjentem gwarancji wadialnej jest Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem przypadków wymienionych w Umowie, wszelkie zmiany, uzupełnienia lub rozwiązanie Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy są dopuszczalne w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy PZP oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) wprowadzenie przez producenta nowej wersji Oprogramowania, wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu Umowy; 2) zmiana warunków licencjonowania Oprogramowania przez producenta; 3) konieczność dostarczenia innych, niż określone w Umowie, Produktów, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w Umowie Produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 4) konieczność zmiany postanowień Umowy, w szczególności w zakresie zmiany terminów realizacji określonych w umowie lub zasad współpracy, w przypadku wystąpienia Siły Wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (nie będących Siłą Wyższą), grożących rażącą stratą, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu Umowy; 5) zmiany miejsca wykonywania Umowy. 3. Okoliczności w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności zmiany. 4. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości Łącznego Wynagrodzenia, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający ustalił wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 3% ceny oferty brutto. Zamawiający, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia przed zawarciem umowy, na pełen okres jej obowiązywania. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 3 dni przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem”): 1) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pełnej wysokości na cały okres jej obowiązywania; 2) oświadczenia lub certyfikaty firmy BeyondTrust (kopia lub wersja elektroniczna) o aktualnym statusie partnerskim Wykonawcy oraz aktualnym statusie partnerskim wykonawcy serwisu (dopuszczalne jest złożenie dokumentu/ów w języku angielskim, bez konieczności składania tłumaczenia na język polski); 3) kopię lub wersję elektroniczną ważnej polisy ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej, obejmującej w szczególności przedmiot umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 IPU, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto wynagrodzenia wskazana w § 8 ust. 1 IPU. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu Ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy, w tym dostarczania kopii odnowionej polisy ubezpieczenia OC wraz z dowodem potwierdzającym uiszczenie składki ubezpieczeniowej; 4) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na żądanie Zamawiającego). Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godz.12:30 w Warszawie, ul. Chmielna (budynek Varso 2). Otwarcie jest jawne. Zainteresowanych obecnością podczas otwarcia ofert prosimy o zgłoszenie się do recepcji BGK w tymczasowym biurze Zamawiającego w Warszawie, ul. Chmielna 73 (Varso 2) - wejście główne.

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)