| GuidZP400 |
bc8fa4fa-5c93-414a-b020-0e6fb887d64f
|
| Biuletyn |
609898-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
77090150500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Węgrzynowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lębork
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
84-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
598635249,
|
| Zamawiajacy fax |
598635249
|
| Zamawiajacy email |
zampub@szpital-lebork.com.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpital-lebork.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lebork.com.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lebork.com.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Produkty żywnościowe – warzywa i owoce
|
| Numer referencyjny |
ZP-PN/32/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy produktów żywnościowych – warzyw i owoców do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo–cenowy
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 500 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym); gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek: 34 1240 3800 1111 0010 6434 1782 z dopiskiem „Wadium - ZP-PN/32/20”. Wykonawca, wnoszący wadium w formie pieniężnej obowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.
4. Dokument stanowiący wadium w formie niepieniężnej (poręczenia/gwarancji) powinien być wystawiony na Zamawiającego i dołączony do oferty w oryginale. Dokument poręczenia/gwarancji powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu któregokolwiek z w/w warunków. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.
5. Zamawiający zwróci Wykonawcom wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 4 ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp, Zamawiający przewiduje istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, mającej miejsce przed datą wystawienia faktury. W takim przypadku wartość brutto umowy ulegnie automatycznie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian;
2) zmiany nazwy jednej ze stron;
3) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia. W przypadku tym dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
4) niewykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa w terminie określonym w § 2 ust. 1. W takim przypadku wydłużeniu może ulec termin wykonania zamówienia, jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy;
5) podwyższenia przez producenta cen asortymentu objętego umową o minimum 25% w stosunku do cen zawartych w ofercie, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2. W takim przypadku może nastąpić zmiana ceny jednostkowej asortymentu objętego umową, a wartość umowy ulegnie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian;
6) wzrostu cen rynkowych asortymentu objętego umową o minimum 25% w stosunku do cen zawartych w ofercie, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2. W takim przypadku może nastąpić zmiana ceny jednostkowej asortymentu objętego umową, a wartość umowy ulegnie zmianie proporcjonalnej do wprowadzonych zmian.
3. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3-6 ustawy Pzp.
4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Wykonawca zobowiązany jest uzasadnić wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 5) i 6), w szczególności przedstawiając kalkulację kosztów wykonania zamówienia przed i po wprowadzeniu zmian, pokazującą wpływ wnioskowanych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|