| GuidZP400 |
8400c771-c4c9-4503-a137-ef8c46c3e18c
|
| Biuletyn |
609797-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
|
| Regon |
51406400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-950
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(81) 445 41 59
|
| Zamawiajacy fax |
(81) 445 41 63
|
| Zamawiajacy email |
dzp@kul.pl
|
| Adres strony url |
www.kul.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych, pokój nr C-224
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
|
| Numer referencyjny |
AZP-240/PN-p30/076/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby gabinetu Prorektor ds. kształcenia Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
39143300-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (w formie oryginału) – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – (oświadczenie składane wraz z ofertą); 2)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2020 poz. 1076 ze zm.), z Wykonawcą/Wykonawcami, który/którzy złożył/złożyli odrębne oferty – sporządzone zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (w formie oryginału) – (oświadczenie składane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – formularz Oferta Wykonawcy – (w formie oryginału). 2.Oprócz formularza ofertowego, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa wraz z ofertą: 1)oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (w formie oryginału); 2)wykaz asortymentowo-cenowy sporządzony z wykorzystaniem załącznika nr 1 do SIWZ (w formie oryginału); 3)W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 4)Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a)Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie zobligowany jest do złożenia oświadczeń, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 1 i pkt 2 SIWZ (w formie oryginału); b)Formularz Oferta Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 składany jest przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia c)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopii notarialnie poświadczonej celem ustalenia: •Pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, •Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy/firmy z określeniem adresu siedziby). d)Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę będącego pełnomocnikiem (jeśli pełnomocnikiem został ustanowiony jeden z Wykonawców). Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. e)Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, stosuje się odpowiednio.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wszelkie informacje dotyczące treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy zostały wskazane w jej wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić tylko za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności i nie mogą naruszać art. 144 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|