| GuidZP400 |
eb6c72cb-4ef1-4578-9c2e-3176914fcd30
|
| Biuletyn |
610927-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
|
| Regon |
01095603800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Stanisława Kostki Potockiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10/16
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-958
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48225442700,
|
| Zamawiajacy fax |
+48228423116
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@muzeum-wilanow.pl,
|
| Adres strony url |
www.wilanow-palac.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wilanow-palac.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 02-958 Warszawa Budynek Stary Browar - Dział Administracji (Zamówienia Publiczne)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych sprzętów wyprodukowanych nie wcześniej niż 01.01.2020 r. w podziale na 2 części: część nr 1 – dostawa 20 sztuk komputerów przenośnych, część nr 2 - dostawa nośników pamięci
|
| Numer referencyjny |
KF.AZ.2401.16.AZ.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych sprzętów wyprodukowanych nie wcześniej niż 01.01.2020 r. w podziale na 2 części: część nr 1 – dostawa 20 sztuk komputerów przenośnych, część nr 2 - dostawa nośników pamięci
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - OPZ.
Wzór umowy zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30234500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
97741,89
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 - od dnia podpisania umowy nie później niż do 29 grudnia 2020 r.
b) Część nr 2 - od dnia podpisania umowy nie później niż do 29 grudnia 2020 r.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
część nr 1 - co najmniej dwie dostawy (umowy) komputerów przenośnych o łącznej wartości co najmniej 40 000,00* zł brutto,
część nr 2 - co najmniej dwie dostawy (umowy) sprzętów, np.: karty pamięci i/ lub dyski zewnętrzne.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów:
2.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP; z zastrzeżeniem punktu 4 Rozdziału VII SIWZ.
2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wzmiankowane dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2.3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP – stanowiące załącznik nr 3c do SIWZ
2.4. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2.3., Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, tj. informacji z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Dokumenty podmiotów zagranicznych.
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2.1 przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W takich przypadkach wymaga się aby, ww. oświadczenia były wystawione odpowiednio w terminach o których mowa w pkt powyżej.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących, zdolności technicznych lub zawodowych, Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów:
3.1. wykaz dostaw (umów) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy (umowy) zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy (umowy) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ 2. pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez pełnomocnika 3. oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Oryginał pisemnego zobowiązania, jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów - zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany Umowy mogą być dokonywany wyłącznie w formie pisemnej za zgodą Stron. Zakazane jest dokonywanie zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy PZP (Dz. U. 2019 r., poz. 1843) lub zmiana nie jest zmianą istotną w myśl przepisu art. 144 ust. 1e powołanej ustawy PZP.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Umowy w następujących przypadkach:
a) gdy konieczność zmiany terminu wykonania Umowy wynika z działania siły wyższej,
b) gdy konieczność zmiany terminu wykonania Umowy wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|