Dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sadkowie
Miejscowość Sadków
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610932-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158100009, 151000009, 155000003, 153000001, 31425003, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na rzecz Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Sadkowie.
2. Produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich normach, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, który to stanowi integralną część Specyfikacji.
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1 - PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE
Część 2 - MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
Część 3 - ARTYKUŁY NABIAŁOWE
Część 4 - ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
Część 5 - MROŻONE WARZYWA, OWOCE I RYBY
Część 6 – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Część 7 - JAJA
Część 8 – RYBY
Część 9 - GARMAŻERKA

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4066deb8-dc94-4768-92aa-c906b14d9875
Biuletyn 610932-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sadkowie
Regon 383944810
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Sadków
Zamawiajacy kod pocztowy 55-080
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713166153, 713100440
Zamawiajacy email dyrektor@zspsadkow.pl, sekretariat.przedszkole@zspsadkow.pl
Adres strony url https://zspsadkow.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.sp.sadkow.katywroclawskie.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.sp.sadkow.katywroclawskie.pl/zamowienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.sp.sadkow.katywroclawskie.pl/zamowienia
Oferty wnioski dostepne Sekretariat – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sadkowie, Sadków, ul. Szkolna 9, 55-080 Kąty Wrocławskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny ZP.ZSP.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na rzecz Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Sadkowie. 2. Produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich normach, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, który to stanowi integralną część Specyfikacji. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 - PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE Część 2 - MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE Część 3 - ARTYKUŁY NABIAŁOWE Część 4 - ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE Część 5 - MROŻONE WARZYWA, OWOCE I RYBY Część 6 – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Część 7 - JAJA Część 8 – RYBY Część 9 - GARMAŻERKA
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2.3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 2.4. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (PZP) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy: 1) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy. 2) Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany rzeczowej, ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 4) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; 5) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY NABIAŁOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ARTYKUŁY NABIAŁOWE
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa MROŻONE WARZYWA, OWOCE I RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis MROŻONE WARZYWA, OWOCE I RYBY
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis JAJA
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis RYBY
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa GARMAŻERKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis GARMAŻERKA
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)