Usługi chmurowe wspomagające przetwarzanie danych

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610617-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie skalowalnej platformy dostępnej w Internecie pozwalającej wykorzystać określone niżej usługi przy pomocy dedykowanych interfejsów API, dokładniej chodzi o usługi: a) wyszukiwania treści w Internecie na podstawie słów kluczowych, b) analizy tekstu, w tym wyodrębnianie słów kluczowych, c) tłumaczenia maszynowego, wraz z panelem administracyjnym do zarządzania tymi usługami. Opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13bcab23-6dfc-4798-a302-a54b6dfda878
Biuletyn 610617-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00674609000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 188 b
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-608
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5701464,
Zamawiajacy fax 22 8253319
Zamawiajacy email przetargi@opi.org.pl,
Adres strony url https://opi.org.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://opi.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://opi.eb2b.com.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://opi.eb2b.com.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Usługi chmurowe wspomagające przetwarzanie danych
Numer referencyjny usługi chmurowe-402-2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie skalowalnej platformy dostępnej w Internecie pozwalającej wykorzystać określone niżej usługi przy pomocy dedykowanych interfejsów API, dokładniej chodzi o usługi: a) wyszukiwania treści w Internecie na podstawie słów kluczowych, b) analizy tekstu, w tym wyodrębnianie słów kluczowych, c) tłumaczenia maszynowego, wraz z panelem administracyjnym do zarządzania tymi usługami. Opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w terminie 24 miesięcy od dnia uruchomienia usługi. Zamawiający zastrzega, że okres świadczenia usługi może zakończyć się przed upływem 24 miesięcy w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 6.1. Za spełniających warunek posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w każdym roku działalności posiadali minimalny roczny obrót w wysokości 400 000,00 zł netto (słownie: czterysta tysięcy złotych).
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe 6.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek określony w punkcie 6.1. SIWZ zostanie spełniony, jeżeli spełnia go samodzielnie jeden lub łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. 6.3. Za spełniających warunek określony w pkt 6.1 SIWZ Zamawiający uzna również Wykonawców, którzy polegać będą na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 8.8.1 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania Wykonawcy do jego złożenia; Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8.9 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.8.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.10 Dokument lub dokumenty, o których mowa w punkcie 8.9 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8.11 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 8.10 SIWZ stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 8.8.2 oświadczenie Wykonawcy o wysokości rocznego obrotu Wykonawcy w każdym roku działalności – za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 11.6.1 formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ; 11.6.4 w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument, sporządzony w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z którego będzie wynikało prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą; 8.7 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 8.3 Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8.4 W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w granicach uregulowań art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w zakresie dotyczącym: - terminu realizacji umowy poprzez jego wydłużenie lub skrócenie odpowiednio o ilość dni, o które zgodnie z niżej wymienionymi w lit. a) – h), j) okolicznościami powodują konieczność przedłużenia lub skrócenia terminu, - wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego podwyższenie lub obniżenie odpowiednio do postanowień wskazanych w lit. a), d)- i), j) poniżej, - zakresu przedmiotu umowy poprzez jego zwiększenie lub zmniejszenie odpowiednio do postanowień wskazanych w lit. a) – g), j) poniżej, w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana skutkująca koniecznością zapewnienia zgodności Systemów ze zmienionym prawem, b) zostanie zakończona produkcja zaoferowanego oprogramowania, programów i narzędzi informatycznych i możliwe jest dostarczenie wersji aktualnie produkowanych, o parametrach odpowiadających wymogom techniczno-jakościowym lub lepszych od wycofanych, z zachowaniem ceny z pierwszej oferty, c) pojawi się na rynku oprogramowanie, program lub narzędzie informatyczne nowszej generacji, nieistniejące w chwili podpisywania Umowy o parametrach odpowiadających wymogom techniczno-jakościowym lub lepszym od zaoferowanego, nie powodującym zwiększenia kwoty wynagrodzenia za realizację Umowy, d) gdy w wyniku przeprowadzonego audytu lub kontroli, zlecono przeprowadzenie zmiany sposobu, zakresu, terminu realizacji Umowy, a zmiana ta wymaga zmiany Umowy, e) zmiana wynika z decyzji Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego i odnosi się do Przedmiotu Umowy, w zakresie w niej określonym, f) gdy niezbędna jest zmiana zakresu Przedmiotu Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący działalność Zamawiającego, w tym w szczególności zmniejszenie finansowania działalności Zamawiającego, g) siły wyższej, w szczególności takiej jak: wojna, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki, o okres nie dłuższy niż 30 dni, h) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia brutto Wykonawcy; w przypadku zmiany zakresu Przedmiotu Umowy lub w przypadku, gdy nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach Umowy, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, i) zmiany mające wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i spowodowane są zmianą: a. ustawowej stawki podatku od towarów i usług - wówczas w zależności od faktu, czy stawka została podwyższona czy zmniejszona - zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy – tj. odpowiednio: zostać zwiększone lub obniżone, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę - zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przestawiać wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę - zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przestawiać wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przedstawić wpływ zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. j) wystąpią okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności brak zapewnienia przez Zamawiającego środowiska umożliwiającego realizację przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)