Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Politechnika Koszalińska
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610336-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ.

Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 - Materiały reklamowe.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt materiałów reklamowych z nadrukiem, wyszczególnionych przez Zamawiającego, w formularzu cenowym.

Tryb dostarczenia materiałów reklamowych z nadrukiem:
 poszczególne zlecenia przekazywane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej;
 Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania wizualizacji nadruku na materiale reklamowym i przedłożenia go (w formie elektronicznej) do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie);
 teksty i logotypy potrzebne do wykonania wizualizacji nadruków przesyła do firmy realizującej zamówienie Zamawiający;
 materiały reklamowe zapewnia Wykonawca;
 zlecenie wykonania wizualizacji należy ująć w zaoferowanej cenie zamówienia;
 adaptacja projektu ma zostać ujęta w zaoferowanej cenie zamówienia;
 prawa autorskie do projektów nadruków przechodzą na Zamawiającego;
 materiały reklamowe powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
 Zamawiający zastrzega niewykorzystanie w całości zapisanych ilości;
 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych partii artykułów promocyjnych w trakcie trwania umowy bez zmiany cen jednostkowych;
 wartość dostarczanych materiałów reklamowych do końca trwania umowy, może ulec zmniejszeniu do 30% wartości umowy.
 w przypadku wykonania projektu nadruku we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, EPS, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe;

2.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały reklamowe o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 41115d71-f3b6-495a-86a9-5e09ade8f6ba
Biuletyn 610336-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Koszalińska
Regon 17030000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckich
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-453
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon (094) 34-78-637, 34-78-635,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email szp@tu.koszalin.pl,
Adres strony url http://bip.tu.koszalin.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://miniportal.uzp.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.tu.koszalin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.tu.koszalin.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferta może być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem. Ofertę w postaci papierowej należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca na adres: Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej
Numer referencyjny 53/PNOG/SZP-1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 - Materiały reklamowe. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt materiałów reklamowych z nadrukiem, wyszczególnionych przez Zamawiającego, w formularzu cenowym. Tryb dostarczenia materiałów reklamowych z nadrukiem:  poszczególne zlecenia przekazywane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej;  Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania wizualizacji nadruku na materiale reklamowym i przedłożenia go (w formie elektronicznej) do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie);  teksty i logotypy potrzebne do wykonania wizualizacji nadruków przesyła do firmy realizującej zamówienie Zamawiający;  materiały reklamowe zapewnia Wykonawca;  zlecenie wykonania wizualizacji należy ująć w zaoferowanej cenie zamówienia;  adaptacja projektu ma zostać ujęta w zaoferowanej cenie zamówienia;  prawa autorskie do projektów nadruków przechodzą na Zamawiającego;  materiały reklamowe powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;  Zamawiający zastrzega niewykorzystanie w całości zapisanych ilości;  Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych partii artykułów promocyjnych w trakcie trwania umowy bez zmiany cen jednostkowych;  wartość dostarczanych materiałów reklamowych do końca trwania umowy, może ulec zmniejszeniu do 30% wartości umowy.  w przypadku wykonania projektu nadruku we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, EPS, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe; 2.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały reklamowe o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w ofercie. 1.1 W przypadku składania oferty pisemnej w formie papierowej: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 1.2 W przypadku składania oferty w formie elektronicznej: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Aktualne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ustawy pzp – wymienione w rozdziale VI pkt.1-5 SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik: - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej. 2. Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w późniejszym terminie - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu: 1) Oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy oraz warunki dokonania zmiany zawartej umowy zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Informacje dotyczące RODO zawiera rozdział XXI SIWZ. 2.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy PZP), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy materiałów reklamowych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)