Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo – Opiekuńczego w Raciążku

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo-Opiekuńczy
Miejscowość Raciążek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610629-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 336900003, 336516004, 336316008, 331418008, 331411104, 331413209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla potrzeb SP ZLO w Raciążku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 część I, część II, część III, część IV, część V, część VI do SIWZ. Wielkość zamówienia – zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c3de6358-bdf5-4a81-84bb-a8ec5379716c
Biuletyn 610629-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo-Opiekuńczy
Regon 91086186400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przedmiejska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Raciążek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-721
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 831 000
Zamawiajacy fax 542 831 003
Zamawiajacy email spzlo@spzlo-raciazek.pl
Adres strony url www.spzlo-raciazek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo – Opiekuńczego w Raciążku
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzlo-raciazek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, operator pocztowy lub kurier, osobiste doręczenie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo - Opiekuńczy, 87-721 Raciążek, ul. Przedmiejska 1 Sekretariat - pokój 3.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo – Opiekuńczego w Raciążku
Numer referencyjny DA.3426.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla potrzeb SP ZLO w Raciążku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 część I, część II, część III, część IV, część V, część VI do SIWZ. Wielkość zamówienia – zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.).
Cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Określenie warunków: w części I Leki – zezwolenie na obrót substancjami psychotropowymi grup III-P i IV-P oraz prekursorami grupy I – R ( dotyczy hurtowni farmaceutycznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć: a) Komplet dotyczących go dokumentów wymienionych w rozdziale VI.I pkt. 1 i 2 b) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24. 5. Oświadczenia składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności , z uwzględnieniem zakazu określonego w art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie jedynie w przypadku : - urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa "Leki"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Leki”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część I do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa "Szczepionki"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33651600-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis „Szczepionki”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część II do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część III do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Produkty lecznicze - stomatologiczne”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141800-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Produkty lecznicze - stomatologiczne”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część IV do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Materiały opatrunkowe”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Materiały opatrunkowe”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część V do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa „Wyroby medyczne”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis „Wyroby medyczne”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część VI do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)