| GuidZP400 |
c3de6358-bdf5-4a81-84bb-a8ec5379716c
|
| Biuletyn |
610629-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo-Opiekuńczy
|
| Regon |
91086186400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przedmiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Raciążek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-721
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
542 831 000
|
| Zamawiajacy fax |
542 831 003
|
| Zamawiajacy email |
spzlo@spzlo-raciazek.pl
|
| Adres strony url |
www.spzlo-raciazek.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo – Opiekuńczego w Raciążku
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzlo-raciazek.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, operator pocztowy lub kurier, osobiste doręczenie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo - Opiekuńczy, 87-721 Raciążek, ul. Przedmiejska 1 Sekretariat - pokój 3.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo – Opiekuńczego w Raciążku
|
| Numer referencyjny |
DA.3426.5.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla potrzeb SP ZLO w Raciążku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 część I, część II, część III, część IV, część V, część VI do SIWZ. Wielkość zamówienia – zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.).
|
| Cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: w części I Leki – zezwolenie na obrót substancjami psychotropowymi grup III-P i IV-P oraz prekursorami grupy I – R ( dotyczy hurtowni farmaceutycznych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć: a) Komplet dotyczących go dokumentów wymienionych w rozdziale VI.I pkt. 1 i 2 b) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24. 5. Oświadczenia składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności , z uwzględnieniem zakazu określonego w art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie jedynie w przypadku :
- urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
"Leki"
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Leki”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część I do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
"Szczepionki"
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33651600-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Szczepionki”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część II do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
„Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część III do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
„Produkty lecznicze - stomatologiczne”.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141800-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Produkty lecznicze - stomatologiczne”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część IV do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
„Materiały opatrunkowe”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Materiały opatrunkowe”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część V do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
„Wyroby medyczne”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
„Wyroby medyczne”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 część VI do SIWZ.
|
| | |