Zakup wyposażenia audio-wizualno-technicznego do pracowni Zakładu Biologii i Genetyki Uniwersytetu Opolskiego

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610271-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia audio-wizualno-technicznego do pracowni Zakładu Biologii i Genetyki Uniwersytetu Opolskiego.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c8a95fb7-49b0-4536-9bc9-9d989878bc0c
Biuletyn 610271-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zamowienia.uni.opole.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowienia.uni.opole.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Biuro Zamówień Publicznych, 45-052 Opole, ul. Oleska, pokój nr 26-27
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia audio-wizualno-technicznego do pracowni Zakładu Biologii i Genetyki Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/44/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia audio-wizualno-technicznego do pracowni Zakładu Biologii i Genetyki Uniwersytetu Opolskiego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: minimum pięć [ 5 ] dni roboczych - maksymalnie czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy 2. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym Termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w pkt. 19 SIWZ. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ odbywać się będzie w dni robocze. 4.Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
Okreslenie warunkow Nie określono szczegółowych warunków - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie określono szczegółowych warunków - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie określono szczegółowych warunków - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - Wykonawca wypełnia Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wpisując wartość netto, stawkę podatku VAT, wartość brutto dla poszczególnych pozycji (wierszy) oddzielnie – wraz z podaniem producenta i modelu w kolumnie 2 – oraz łączną wartość dla całego przedmiotu zamówienia w kolumnie 6 jako „Ryczałtowe wynagrodzenie brutto RAZEM”. * Cenę oferty należy obliczyć jako ryczałtowe wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 A do SIWZ), tj.: dostarczenie wraz z pełnym montażem/ instalacją/ uruchomieniem przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; a także koszty materiałów oraz narzędzi wykorzystanych do instalacji/montażu, ewentualnego opakowania, transportu, rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ewentualnego zabezpieczenia dostarczonego przedmiotu zamówienia, gwarancji/reklamacji, ewentualnego ubezpieczenia (w tym m.in.: ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia), a także ewentualnego zapewnienia dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. * Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w SIWZ. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). * Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy - szczegółowy opis warunków i okoliczności zmiany umowy stanowi § 6 Załącznika Nr 3 do SIWZ - projekt umowy.
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin gwarancji Wykonawcy na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)