„Dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610205-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu:
a) sieć LAN/ WLAN złożona z 21 zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym , dostępem do internetu oraz przełącznikiem sieciowym / switch sieciowy;
b) serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej+ szafa RACK 19``;
c) kompletny zestaw serwerowy;
d) reflektometr OTDR;
e) spawarka światłowodowa;
f) koncentrator ADSL;
g) tester parametrów sieci telekomunikacyjnych z funkcją TDR lub dwa oddzielne urządzenia - tester sieci telekomunikacyjnych i reflektometr TDR;
h) projektor multimedialny; ekran projekcyjny elektryczny; sufitowy uchwyt z pełną regulacją; odtwarzacz multimedialny.
2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia.
4. Dostawa powinna obejmować: transport, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie.
5. Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku),
w godzinach od 8:00 do 15:00 z możliwością zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany
z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z Zamawiającym
z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
6. Powiat, jako organ prowadzący Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych
w Lublińcu, dokona zakupu sprzętu komputerowego dla ww. szkoły, w związku
z realizowaną przez nią działalnością dydaktyczną. Przedmiot umowy zostanie nieodpłatnie przekazany szkole.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone wyposażenie musi posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami.
8. Komputery będą wykorzystywane w szczególności dla potrzeb aplikacji edukacyjnych,
w tym aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej. Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone do użytku w szkołach w powyższych celach.
9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny - posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10. Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie musi być produktem legalnym, posiadającym stosowne licencje. Potwierdzenie posiadania licencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostarczonym sprzętem.
11. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu dokumentację dostawy zawierającą co najmniej:
a) kartę gwarancyjną, której wzór stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy,
b) instrukcje techniczne,
c) atesty, aprobaty techniczne, ewentualne deklaracje zgodności wraz z ich spisem przyporządkowującym ww. dokumenty do określonych elementów dostawy,
d) protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów – w przypadku sprzętów wymagających podłączenia i uruchomienia.
12. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy powinne być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza.
13. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty katalogowe z poświadczeniem autentyczności, na której będzie przedstawiony proponowany sprzęt. Karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, oznaczenie modelu, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry.
14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych
w stosunku do opisanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje asortyment równoważny, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.
15. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0af87bb2-c9fb-4981-bf25-a0ee3a6588d3
Biuletyn 610205-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 15139906000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 510 514,
Zamawiajacy fax 343 510 511
Zamawiajacy email zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl,
Adres strony url http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=801&r=r
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=801&r=r
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42 – 700 Lubliniec.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”
Numer referencyjny RZP.272.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu: a) sieć LAN/ WLAN złożona z 21 zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym , dostępem do internetu oraz przełącznikiem sieciowym / switch sieciowy; b) serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej+ szafa RACK 19``; c) kompletny zestaw serwerowy; d) reflektometr OTDR; e) spawarka światłowodowa; f) koncentrator ADSL; g) tester parametrów sieci telekomunikacyjnych z funkcją TDR lub dwa oddzielne urządzenia - tester sieci telekomunikacyjnych i reflektometr TDR; h) projektor multimedialny; ekran projekcyjny elektryczny; sufitowy uchwyt z pełną regulacją; odtwarzacz multimedialny. 2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia. 4. Dostawa powinna obejmować: transport, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie. 5. Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00 z możliwością zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z Zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. 6. Powiat, jako organ prowadzący Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu, dokona zakupu sprzętu komputerowego dla ww. szkoły, w związku z realizowaną przez nią działalnością dydaktyczną. Przedmiot umowy zostanie nieodpłatnie przekazany szkole. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone wyposażenie musi posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami. 8. Komputery będą wykorzystywane w szczególności dla potrzeb aplikacji edukacyjnych, w tym aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej. Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone do użytku w szkołach w powyższych celach. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny - posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 10. Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie musi być produktem legalnym, posiadającym stosowne licencje. Potwierdzenie posiadania licencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostarczonym sprzętem. 11. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu dokumentację dostawy zawierającą co najmniej: a) kartę gwarancyjną, której wzór stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy, b) instrukcje techniczne, c) atesty, aprobaty techniczne, ewentualne deklaracje zgodności wraz z ich spisem przyporządkowującym ww. dokumenty do określonych elementów dostawy, d) protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów – w przypadku sprzętów wymagających podłączenia i uruchomienia. 12. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy powinne być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza. 13. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty katalogowe z poświadczeniem autentyczności, na której będzie przedstawiony proponowany sprzęt. Karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, oznaczenie modelu, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry. 14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje asortyment równoważny, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 15. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow UWAGA! Dostawa przedmiotu zamówienia będzie możliwa po 4 stycznia 2021r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego i/ lub jego elementów o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto. Przez sprzęt komputerowy i/lub jego elementy rozumie się komputer (stacjonarny lub mobilny) i/lub współpracujące z nim urządzenia takie jak: monitor, drukarka, rzutnik, urządzenie wielofunkcyjne itp. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) , z którego wynika, że Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego i/ lub jego elementów o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto. Przez sprzęt komputerowy i/lub jego elementy rozumie się komputer (stacjonarny lub mobilny) i/lub współpracujące z nim urządzenia takie jak: monitor, drukarka, rzutnik, urządzenie wielofunkcyjne itp. 2) Dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących doświadczenia w zakresie realizacji usług, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składa się: 1) dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami § 10 projektu umowy - załącznik nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W przypadku, gdy w dniu 24 listopada 2020r. z uwagi na panującą pandemię dostęp do budynku Starostwa Powiatowego w Lublińcu będzie ograniczony, ofertę należy złożyć do oznaczonej skrzynki odbiorczej, znajdującej się przed wejściem do Starostwa. W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań dotyczących formy składania ofert, należy skontaktować się z Referatem ds. Zamówień Publicznych, pod numerem tel. 34/ 35 10 514. 2. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24 listopada 2020 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Starostwie Powiatowym w Lublińcu przy ul. Paderewskiego 7 (pok.28). W przypadku, gdy w dniu 24 listopada 2020r., z uwagi na panującą epidemię dostęp do budynku Starostwa Powiatowego będzie ograniczony, otwarcie ofert odbędzie się bez udziału osobistego Wykonawców w miejscu otwarcia ofert i będzie transmitowane online. Link do transmisji online: https://join.skype.com/pvqDoSNdxcRv

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)