| GuidZP400 |
3bbef432-9dc3-4d6a-aa9a-30ddf0a879ef
|
| Biuletyn |
609815-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
|
| Regon |
12293240000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Batorego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-591
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 601 47 30
|
| Zamawiajacy fax |
22 8456751, 6463708
|
| Zamawiajacy email |
bzp.wpp@mswia.gov.pl
|
| Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań, ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wsparcie techniczne dla posiadanego systemu kopii zapasowych (backup)
|
| Numer referencyjny |
BZP-WPP-2374-1-31-DT-PN-BS/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia producenta dla oprogramowania systemu kopii zapasowych firmy Commvault.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 zgodnie
z wymogami określonymi w projekcie Umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do projektu Umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
162000,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2020-12-20T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: od dnia 20 grudnia 2020 r. przez okres 12 miesięcy.
Po podpisaniu umowy, jednak nie później niż do dnia 21.12.2020 r., Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu, wystawiony przez producenta oprogramowania Commvault dokument potwierdzający wykupienie (odnowienie) wsparcia technicznego producenta firmy Commvault, zgodnie z wymogami określonymi w Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt 1w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty i oświadczenia składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
A. 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne
oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2
do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności
w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1.
B. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
C. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz), zgodnie z Rozdziałem X ust. 4 pkt. 4.1. SIWZ.
D. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych
i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem
terminu składania ofert.
2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp wadium może być wnoszone w następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu:
3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy MSWiA, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa:
NBP Okręgowy Oddział w Warszawie
Numer rachunku 56 1010 1010 0031 3113 9120 0000,
z adnotacją:
„Wadium do przetargu na Wsparcie techniczne dla posiadanego systemu kopii zapasowych (backup)”
- postępowanie nr BZP-WPP-2374-1-31-DT-PN-BS/2020
3.2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu:
4.1. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać przekazane Zamawiającemu w oryginale, w jednej z następujących postaci:
- w formie elektronicznej: plik elektroniczny (zalecany format .pdf) obejmujący treść gwarancji
i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę umocowaną do wystawienia dokumentu.
- w formie pisemnej: oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) w formie papierowej.
4.2. Dokument wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wymaganej kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp.
W dokumencie tym gwarant (poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (MSWiA) dodatkowych warunków (np. żądanie przeslania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek MSWiA, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu MSWiA, albo żądania złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu MSWiA z żądaniem zapłaty).
5. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na podstawie art. 46 ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną
w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy.
2. Dopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej:
1) zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
2) wydłużenie terminu realizacji Umowy w przypadku pisemnego wstrzymania przez Zamawiającego wykonania przedmiotu Umowy o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o okres trwania niezależnej od Wykonawcy przeszkody ;
3) zmiana podwykonawców, zakresu podwykonawstwa, powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie – na zasadach określonych w § 10 Umowy;
4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa i wpływu tej zmiany na realizację Umowy lub wynagrodzenie dopuszczalna jest zmiana w zakresie dostosowującym Umowę do zmienionych przepisów. .
3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 1-3 nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy.
4. Możliwe jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane w ust. 2, jeżeli zmiany te będą dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa, w tym. 144 ustawy; w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, tj. innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|