Zakup ubrań specjalnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Odzież specjalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611443-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzyczęściowych ubrań strażackich specjalnych w ilości 34 kompletów. Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia do maksymalnie 45 kompletów ubrań pod warunkiem, że w postępowaniu zostanie uzyskana niższa niż przewidywana cena. W przypadku rozszerzenia dostawy cena kompletu ubrania pozostaje taka sama jak dla zamówienia obejmującego 34 komplety wykazana w formularzu ofertowym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr l do SIWZ/Umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa SIWZ oraz „Projekt umowy"

Dodatkowe informacje

GuidZP400 915345a0-bd62-43e3-af3a-7d54ddad6bbc
Biuletyn 611443-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Regon 29070789000000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr A. Wardyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Ostrowiec Świętokrzyski
Zamawiajacy kod pocztowy 27-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 412 489 435
Zamawiajacy fax 412 489 460
Zamawiajacy email ostrowiec@straz.kielce.pl
Adres strony url https://kppspostrowiecsw.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kppspostrowiecsw.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Nazwa nadana zamowieniu Zakup ubrań specjalnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Numer referencyjny PTT.2370.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzyczęściowych ubrań strażackich specjalnych w ilości 34 kompletów. Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia do maksymalnie 45 kompletów ubrań pod warunkiem, że w postępowaniu zostanie uzyskana niższa niż przewidywana cena. W przypadku rozszerzenia dostawy cena kompletu ubrania pozostaje taka sama jak dla zamówienia obejmującego 34 komplety wykazana w formularzu ofertowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr l do SIWZ/Umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa SIWZ oraz „Projekt umowy"
Cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W ramach potwierdzenia spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie — wykonał należycie co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: ubrań specjalnych dla Państwowej Straży Pożarnej o wartości 60 000,00 złotych brutto każda w ramach jednego kontraktu (umowy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3, 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia – składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne. Inne dokumenty /dołączane do oferty/ 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) jeśli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Wykaz wykonanych dostaw - Załącznik nr 6. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp; 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie że spełniania warunki w zakresie zdolności technicznej Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie — wykonał należycie co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: ubrań specjalnych dla Państwowej Straży Pożarnej o wartości 60 000,00 złotych brutto każda w ramach jednego kontraktu (umowy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty ba zasadach określonych we wzorze umowy załączonym do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Długośc okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)