Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611562-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1366658e-a366-4d83-a3ce-fffd5e39431c
Biuletyn 611562-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Energetyczna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 987 777
Zamawiajacy fax 717 987 714
Zamawiajacy email janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
Adres strony url www.wroclaw.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ezamowienia.ms.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ezamowienia.ms.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://ezamowienia.ms.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Numer referencyjny Z-2502-28/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Do 15.12.2020 r. – dostawa pakietów serwisowych. Świadczenie usług wsparcia technicznego w okresie 12 miesięcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (w ramach jednej umowy) obejmujące dostawę kontraktów serwisowych Systemu Wideokonferencyjnego lub wdrożenie rozwiązania równoważnego o wartości co najmniej 300 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – Zamawiający sam pobierze ten dokument z elektronicznej bazy danych.
Zakresie warunkow udzialu - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy załączonym do dokumentacji.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z projektem umowy załączonym do dokumentacji.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria osoba posiadająca certyfikat specialis
Znaczenie 10,00
  
Kryteria czas migracji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas usunięcia awarii
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)