Dostawa licencji rozszerzającej usługę Microsotf Azure Active Directory do poziomu Premium 2

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Polska Akademia Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611448-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 484210005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 000 szt. licencji na rozszerzenie zakresu dostępu do usługi Microsoft Azure Active Directory Premium 2 na okres 36 miesięcy z rocznym rozliczeniem płatności. Obecnie Zamawiający korzysta z ww. usługi w ramach pojedynczego tenanta Azure Active Directory (Usługa Azure AD powiązana z usługami, m.in.: Office 365, MS Teams, Exchange Online).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad26a4eb-bb27-4a6d-90a9-9e124a8b3120
Biuletyn 611448-N-2020
Zamawiajacy nazwa Polska Akademia Nauk
Regon 32571300000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Defilad
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 182 62 32
Zamawiajacy fax 22 182 70 58
Zamawiajacy email zp@pan.pl
Adres strony url www.pan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Polska Akademia Nauk
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pan.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie przez platformę pod adresem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Akademia Nauk (Zespół Zamówień Publicznych)- piętro 25, pok. 2516 PKiN pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji rozszerzającej usługę Microsotf Azure Active Directory do poziomu Premium 2
Numer referencyjny ZZP.261.18.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 000 szt. licencji na rozszerzenie zakresu dostępu do usługi Microsoft Azure Active Directory Premium 2 na okres 36 miesięcy z rocznym rozliczeniem płatności. Obecnie Zamawiający korzysta z ww. usługi w ramach pojedynczego tenanta Azure Active Directory (Usługa Azure AD powiązana z usługami, m.in.: Office 365, MS Teams, Exchange Online). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48421000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ – Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (jeżeli dotyczy); 6) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy). 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z zapisem art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian związanych ze sposobem realizacji Umowy, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie Zamówienia; 2) konieczności zrealizowania Zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Zamówienia; 3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Zamówienia; 4) zmiana terminów związanych z realizacją Zamówienia, w tym terminu dostawy: a) gdy dochowanie terminu jest możliwe z uwagi na Siłę Wyższą w rozumieniu § 12 ust. 1, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia (termin może ulec przedłużeniu o czas trwania siły wyższej), b) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć, lub przewidzieć (termin może zostać wydłużony o czas trwania tych okoliczności). 2. Zmiana umowy opisana w ust. 1 powyżej nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 5. 3. Strony umowy przewidują konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w następujących warunkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 1 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. Obowiązek wykazania wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia należy do wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 5. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 2 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 6. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 3 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 3, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 3. 7. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 4 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie okoliczności wynikających z zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 4, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 4. 8. Warunkiem akceptacji wniosków, o których mowa w ust. 4- 7, jest zabezpieczenie przez Zamawiającego środków finansowych na zmianę wynagrodzenia. 9. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 4 - 7, wyznacza datę podpisania aneksu do umowy. 10. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy. 11. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 12. Zmiany wskazane w ust. 3 są dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego. 13. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp następujące przypadki (wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem): 1) zmiana osób, o których mowa w § 11 umowy; 2) zmiana danych teleadresowych w § 11 umowy; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami. 14. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto (C)
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)