Dostawa laptopów oraz zestawów do wideokonferencji.

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Koszalinie
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt wideokonferencyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611527-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 322320008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego: laptopów oraz zestawów do wideokonferencji. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt (wraz z rozładunkiem) do siedziby jednostek wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez poszczególne jednostki. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ I : ZAKUP I DOSTAWA LAPTOPÓW: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów w ilości 38 sztuk dla jednostek wskazanych poniżej: 35 szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7 oraz 3 szt. dla Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ. CZĘŚĆ II: ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW DO WIDEOKONFERENCJI. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów do wideokonferencji w ilości 6 szt. dla jednostek wskazanych poniżej: 1 (jedna) szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 5 (pięć) szt. dla Sądu Rejonowego Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0318654-0b9b-4464-b580-2f8860f9a98e
Biuletyn 611527-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Koszalinie
Regon 32252536061000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waryńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-541
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 428 742
Zamawiajacy fax 943 423 755
Zamawiajacy email informatyk@koszalin.so.gov.pl
Adres strony url https://koszalin.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka sektora finansów publicznych – Sąd.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://koszalin.so.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://koszalin.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, Biuro Podawcze; 75-541 Koszalin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów oraz zestawów do wideokonferencji.
Numer referencyjny ZP-2151-6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego: laptopów oraz zestawów do wideokonferencji. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt (wraz z rozładunkiem) do siedziby jednostek wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez poszczególne jednostki. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ I : ZAKUP I DOSTAWA LAPTOPÓW: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów w ilości 38 sztuk dla jednostek wskazanych poniżej: 35 szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7 oraz 3 szt. dla Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ. CZĘŚĆ II: ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW DO WIDEOKONFERENCJI. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów do wideokonferencji w ilości 6 szt. dla jednostek wskazanych poniżej: 1 (jedna) szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 5 (pięć) szt. dla Sądu Rejonowego Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: DOSTAWA LAPTOPÓW: 1. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju - urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych – certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta urządzenia, 2. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnymi w zakresie dystrybucji lub sprzedaży sprzętu komputerowego – certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla Wykonawcy, 3. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia – certyfikat potwierdzony za zgodność z oryginałem, 4. Dokument poświadczający głośność oferowanego urządzenia na poziomie maksymalnie 22 dB w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego IDLE – pomiar zgodny z normą PN-EN ISO 7779 lub równoważną oraz wykazany zgodnie z normą PN-EN ISO 9296 lub równoważną (oświadczenie producenta lub raport badawczy potwierdzający powyższe wymagania), 5. Dokument poświadczający poprawną współpracę oferowanego modelu urządzenia z systemem operacyjnym Windows 10 (oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta, dopuszcza się także wydruk lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej Microsoft WHCL), 6. Oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzające zgodność wszystkich parametrów oferowanego urządzenia wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. 7. bieżący raport z testu wydajności PassMark PerformanceTest CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez procesor, w który wyposażone jest oferowane urządzenie wyniku wydajności min. 8000 pkt Passmark CPU Mark – wydruk z przeprowadzonego testu lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej (Jeżeli w załączonej tabeli „PassMark-CPU Benchmarks 03-09-2020” brakuje wyników dla zaoferowanego procesora – należy wówczas załączyć raport).
Inne dokumenty niewymienione a) formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym załącznikiem nr 1a (przy składaniu oferty na część I zamówienia) i/lub załącznikiem nr 1b (przy składaniu oferty na część II zamówienia) oraz oświadczenia określone w pkt 4.1 SIWZ (załącznik nr 2 i 3), b) pełnomocnictwo; c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności zastosowania formy pisemnego aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego: 1) zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego lub jego obniżenie; c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn; d) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego urządzenia wymaganych na etapie składania ofert. 2) zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego; c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, 4) zmiana zasad naliczania i dokonywana zapłaty podatku od towarów i usług od wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZAKUP I DOSTAWA LAPTOPÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów w ilości 38 sztuk dla jednostek wskazanych poniżej: a) 35 szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, a) 3 szt. dla Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW DO WIDEOKONFERENCJI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32232000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów do wideokonferencji w ilości 6 szt. dla jednostek wskazanych poniżej: a) 1 (jedna) szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, b) 5 (pięć) szt. dla Sądu Rejonowego Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)