Zakup wraz z dostawą części zamiennych do urządzeń drukujących, faksów i kopiarek na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611389-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych części zamiennych do urządzeń drukujących, zwanych dalej „Częściami”, zgodnie ze szczegółową specyfikacją asortymentowo-cenową określoną w załączniku nr 2, który stanowi integralną część umowy i zawiera dane zgodne z ofertą Wykonawcy złożoną w ramach przeprowadzonego przez Zamawiającego postępowania o udzielenie tego zamówienia publicznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eff00fe5-f238-430e-819c-ade1ff59a027
Biuletyn 611389-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Regon 01327262000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22)6956015
Zamawiajacy fax (22)6956019
Zamawiajacy email przetarg@mazowieckie.pl
Adres strony url www.mazowieckie.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.mazowieckie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mazowieckie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mazowieckie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie pl. Bankowy 3/5 pl. Bankowy 3/5 wejście "F" od A Solidarności 81
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą części zamiennych do urządzeń drukujących, faksów i kopiarek na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Numer referencyjny BOU-IV.272.67.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych części zamiennych do urządzeń drukujących, zwanych dalej „Częściami”, zgodnie ze szczegółową specyfikacją asortymentowo-cenową określoną w załączniku nr 2, który stanowi integralną część umowy i zawiera dane zgodne z ofertą Wykonawcy złożoną w ramach przeprowadzonego przez Zamawiającego postępowania o udzielenie tego zamówienia publicznego.
Cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zgodnie z dokumentacja zamówienia
Zakresie warunkow udzialu zgodnie z dokumentacja zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci zgodnie z dokumentacja zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy nastąpić mogą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w okolicznościach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje również zmianę umowy w zakresie zmiany cennika stanowiącego załącznik nr 2 do umowy poprzez uzupełnienie zestawienia asortymentowo – cenowego o Części nie przewidziane w cenniku do urządzeń drukujących nabytych przez Zamawiającego, po zawarciu umowy, bez zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 5 ust.1 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemny wniosek o uzupełnienia cennika wskazując we wniosku asortyment Części oraz urządzenie. 4. Wykonawca w terminie 5 dni od otrzymania wniosku o którym mowa w ust. 3 przekaże Zamawiającemu propozycje cen dla wnioskowanego asortymentu Części. 5. Zamawiający dokona weryfikacji cen o których mowa w ust. 4 poprzez ustalenie średniej ceny rynkowej. 6. W wypadku jeżeli cena zaoferowana przez Wykonawcę będzie wyższa o więcej niż 10 % od średniej rynkowej ustalonej przez Zamawiającego, stosuje się przepisy ust. 7 - 9. 7. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany ceny, w terminie do 15 dni od dnia przekazania wniosku o którym mowa w ust. 3. Wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany ceny w zestawieniu asortymentowo - cenowym w zakresie wysokości ceny za każdą wnioskowaną (dodawaną) część zamienną. W przypadku złożenia przez Zamawiającego powyższego wniosku, Strony będą prowadziły negocjacje, w celu ustalenia odpowiedniej zmiany ceny. 8. W przypadku gdy w wyniku negocjacji Strony ustalą dokonanie odpowiedniej zmiany wysokości cen, Strony podpiszą aneks do umowy w terminie wynikającym z ustaleń negocjacyjnych, a w przypadku braku takich ustaleń – w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. W przypadku nie podjęcia przez Wykonawcę negocjacji, na podstawie wniosku Zamawiającego, o którym mowa w ust. 7 lub prowadzenia ich w sposób niezgodny z przepisami prawa lub zasadami współżycia społecznego lub nie podpisania przez Wykonawcę aneksu do umowy obejmującego odpowiednią zmianę zestawienia asortymentowo - cenowego, wynikającą z ustaleń negocjacyjnych – w terminie, o którym mowa w ust. 8, Zamawiający jest uprawniony do wypowiedzenia umowy, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)