| GuidZP400 |
eff00fe5-f238-430e-819c-ade1ff59a027
|
| Biuletyn |
611389-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
|
| Regon |
01327262000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Bankowy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
(22)6956015
|
| Zamawiajacy fax |
(22)6956019
|
| Zamawiajacy email |
przetarg@mazowieckie.pl
|
| Adres strony url |
www.mazowieckie.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.mazowieckie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.mazowieckie.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mazowieckie.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie pl. Bankowy 3/5 pl. Bankowy 3/5 wejście "F" od A Solidarności 81
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą części zamiennych do urządzeń drukujących, faksów i kopiarek na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
|
| Numer referencyjny |
BOU-IV.272.67.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych części zamiennych do urządzeń drukujących, zwanych dalej „Częściami”, zgodnie ze szczegółową specyfikacją asortymentowo-cenową określoną w załączniku nr 2, który stanowi integralną część umowy i zawiera dane zgodne z ofertą Wykonawcy złożoną w ramach przeprowadzonego przez Zamawiającego postępowania o udzielenie tego zamówienia publicznego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zgodnie z dokumentacja zamówienia
|
| Zakresie warunkow udzialu |
zgodnie z dokumentacja zamówienia
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
zgodnie z dokumentacja zamówienia
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy nastąpić mogą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w okolicznościach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje również zmianę umowy w zakresie zmiany cennika stanowiącego załącznik nr 2 do umowy poprzez uzupełnienie zestawienia asortymentowo – cenowego o Części nie przewidziane w cenniku do urządzeń drukujących nabytych przez Zamawiającego, po zawarciu umowy, bez zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 5 ust.1
3. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemny wniosek o uzupełnienia cennika wskazując we wniosku asortyment Części oraz urządzenie.
4. Wykonawca w terminie 5 dni od otrzymania wniosku o którym mowa w ust. 3 przekaże Zamawiającemu propozycje cen dla wnioskowanego asortymentu Części.
5. Zamawiający dokona weryfikacji cen o których mowa w ust. 4 poprzez ustalenie średniej ceny rynkowej.
6. W wypadku jeżeli cena zaoferowana przez Wykonawcę będzie wyższa o więcej niż 10 % od średniej rynkowej ustalonej przez Zamawiającego, stosuje się przepisy ust. 7 - 9.
7. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany ceny, w terminie do 15 dni od dnia przekazania wniosku o którym mowa w ust. 3. Wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany ceny w zestawieniu asortymentowo - cenowym w zakresie wysokości ceny za każdą wnioskowaną (dodawaną) część zamienną. W przypadku złożenia przez Zamawiającego powyższego wniosku, Strony będą prowadziły negocjacje, w celu ustalenia odpowiedniej zmiany ceny.
8. W przypadku gdy w wyniku negocjacji Strony ustalą dokonanie odpowiedniej zmiany wysokości cen, Strony podpiszą aneks do umowy w terminie wynikającym z ustaleń negocjacyjnych, a w przypadku braku takich ustaleń – w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
9. W przypadku nie podjęcia przez Wykonawcę negocjacji, na podstawie wniosku Zamawiającego, o którym mowa w ust. 7 lub prowadzenia ich w sposób niezgodny z przepisami prawa lub zasadami współżycia społecznego lub nie podpisania przez Wykonawcę aneksu do umowy obejmującego odpowiednią zmianę zestawienia asortymentowo - cenowego, wynikającą z ustaleń negocjacyjnych – w terminie, o którym mowa w ust. 8, Zamawiający jest uprawniony do wypowiedzenia umowy, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|