Dostawa systemu informacji audiowizualnej, cyfrowego znakowania przestrzeni (Digital Signage)

Publication date 2020-11-17
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610501-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie i konfiguracja oraz serwisowanie systemu klasy Digital Signage, składającego się z:
a) niezbędnego oprogramowania serwerowego wraz z potrzebnymi licencjami obejmującymi wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy,
b) 10 kompletnych urządzeń wyświetlających treści (tzw. totemów) zarządzanych przez oprogramowanie serwerowe,
c) komputera typu laptop 2w1 do sterowania systemem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9851582-b728-49b5-83de-0b1c9f945e9b
Biuletyn 610501-N-2020
Zamawiajacy nazwa "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Regon 10052223800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 233 50 53
Zamawiajacy fax 42 638 59 58
Zamawiajacy email zamowienia@ec1lodz.pl
Adres strony url www.ec1lodz.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Narodowe Centrum Kultury Filmowej – rozwój funkcji i usług oferowanych przez EC1 Łódź – Miasto Kultury w Łodzi (numer umowy o dofinansowanie: POIS.08.01.00-00-1013/16-00)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Tuwima 46, 90-021 Łódź (Recepcja)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemu informacji audiowizualnej, cyfrowego znakowania przestrzeni (Digital Signage)
Numer referencyjny 472/DIM/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie i konfiguracja oraz serwisowanie systemu klasy Digital Signage, składającego się z: a) niezbędnego oprogramowania serwerowego wraz z potrzebnymi licencjami obejmującymi wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy, b) 10 kompletnych urządzeń wyświetlających treści (tzw. totemów) zarządzanych przez oprogramowanie serwerowe, c) komputera typu laptop 2w1 do sterowania systemem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z uruchomieniem urządzeń klasy Digital Signage wraz z system do zarządzania tymi urządzeniami o wartości brutto minimum 130.000,00 (sto trzydzieści tysięcy) złotych. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych)
Zakresie warunkow udzialu WYKAZ DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania określone w punkcie VI. 2) lit. c SIWZ (wg zał. nr 8 do SIWZ), wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.
Inne dokumenty niewymienione I. Treść oferty stanowią następujące dokumenty: 1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. W Formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać: a) dla monitora: nazwę producenta, typ / model, b) dla urządzenia odtwarzającego treści: nazwę producenta, typ / model urządzenia, nazwę producenta, typ / model procesora, wielkość pamięci RAM, rozmiar dysku, c) dla komputera sterującego: nazwę producenta, typ / model komputera, nazwę producenta, typ / model procesora, wielkość pamięci RAM, rozmiar dysku. UWAGA: Nie podanie tych informacji w treści Formularza oferty spowoduje odrzucenie oferty. II. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty: 1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (OŚWIADCZENIE WSTĘPNE) (wg załącznika nr 4 i nr 5 do SIWZ) - w oryginale; 2) ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, dla pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 3) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ; 4) DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM, w formie innej niż pieniężna – zgodnie z zapisami pkt. XII SIWZ. III. OŚWIADCZENIA SKŁADANE PO TERMINIE SKŁADANIA OFERT - BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1) OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, składane w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: „WADIUM postępowanie numer 472/DIM/PN/2020” Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 11 Istotnych postanowień umowy stanowiącej Załączniki nr 2 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia zamiennego o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia objętego umową pod warunkiem zachowania ceny netto na poziomie nie wyższym, niż cena określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy przedmiotu zamówienia wycofanego z produkcji i zastąpienie go zamiennym, 3) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę jednak nie dłużej niż o kolejne 30 dni w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. OTWARCIE OFERT: 1) Termin otwarcia ofert: dnia 1 grudnia 2020 r. do godziny 12:15; 2) Miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego: „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Tuwima 46, 90-021 Łódź, Sala konferencyjna; 3) Sposób otwarcia danej oferty zależy od formy, w jakiej została złożona, a) oferty złożone w postaci elektronicznej zostaną otwarte za pośrednictwem Platformy zakupowej, b) oferty złożone w formie pisemnej zostaną otwarte i odczytane w wyznaczonym miejscu w siedzibie Zamawiającego. II. Od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i który zostanie zaproszony do podpisania umowy, wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny oferty zawierającej podatek. Zabezpieczenie może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. Zabezpieczenie musi być wniesione przed podpisaniem umowy. Zabezpieczenie powinno być oznaczone w następujący sposób: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - postępowanie numer 472/DIM/PN/2020”. Szczegółowe informacje dotyczące ZNWU zawiera SIWZ.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin naprawy gwarancyjnej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)