Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie w 2021 roku

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej
Miejscowość Sulęcin
Województwo lubuskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611327-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 153000001, 152000000, 151100002, 158000006, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie w 2021 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr:2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 320b79f1-77c9-4b62-9a26-744a2cc7888f
Biuletyn 611327-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej
Regon 18201800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Sulęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 69-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 552 475
Zamawiajacy fax 957 552 476
Zamawiajacy email szkol@hoga.pl
Adres strony url www.bip.wrota.lubuskie.pl/zslizsulecin/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrota.lubuskie.pl/zslizsulecin/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie, ul. W.Witosa 49, 69-200 Sulęcin, Sekretariat Szkoły.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie w 2021 roku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie w 2021 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr:2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z art. 24.1 ust. 1 Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisó (wykonawca posiada wymagane uprawnienia)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zakresie warunkow udzialu Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ilościowo - cenowy - załącznik nr 2a - 2f (wg pakietów)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp - wg. zał. nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę, w przypadku działąnia Wykonawcy przez pełnomocnika. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - produkty mleczarskie, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, cytrusy, jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 -warzywa, owoce, warzywa przetworzone, cytrusy, jaja, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 b
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mrożonki, ryby, przetwory rybne, owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr III - Mrożonki, ryby, przetwory rybne, owoce mrożone, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2c
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso i wyroby mięsne, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr IV - Mięso i wyroby mięsne, wędliny, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2d
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Różne produkty ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr V - Różne produkty ogólnospożywcze, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2e
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo, świerze wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr VI - Pieczywo, świerze wyroby piekarskie i ciastkarskie, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2f
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)