| GuidZP400 |
358768ca-d353-4e5f-92be-93c7746403b0
|
| Biuletyn |
609565-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
|
| Regon |
00051417600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Basztowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-156
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 3921 338
|
| Zamawiajacy fax |
12 3921956
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza jednocześnie złożenie ofert w tradycyjnej formie papierowej, tj. pisemnej z podpisem własnoręcznym.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa systemu bezpieczeństwa Check Point
|
| Numer referencyjny |
WL-IV.272.42.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu bezpieczeństwa Check Point posiadanego przez Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie o dodatkową bramę sieciową do pracy w układzie klastra wysokiej dostępności z posiadaną bramą sieciową Check Point Appliance 23500. Warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawierają załączniki nr 1 i nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponują/będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym:
a) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat Entrust „Authorized Advanced Engineer”,
b) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat Lumeta „IPsonar Authorized System Engineer”,
c) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat Check Point „Check Point Certified Security Master”
UWAGA! Powyższe certyfikaty może posiadać, jedna lub więcej osób, które będą brać udział w realizacji zamówienia. Osoba/osoby posiadające wyżej wymienione certyfikaty będą realizować prace wdrożeniowe w siedzibie Zamawiającego.
2) posiadają doświadczenie w realizacji dostaw: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę bramy sieciowej (firewall appliance o przepustowości firewall minimum 75 Gbps) zarządzalnej z systemu Check Point Security Management System, obejmującej jej integrację z systemem Entrust Identity Guard dla minimum 1500 użytkowników w systemie zawierającym minimum 20 bram sieciowych typu appliance firmy Check Point.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni - aktualnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
a) „wykaz osób” skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 5.1.1) siwz.
b) „wykaz dostaw”, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt. 5.1.2) siwz.
„Wykaz dostaw” musi uwzględniać co najmniej jedną dostawę bramy sieciowej (firewall appliance o przepustowości firewall minimum 75 Gbps) zarządzalnej z systemu Check Point Security Management System, obejmującej jej integrację z systemem Entrust Identity Guard dla minimum 1500 użytkowników w systemie zawierającym minimum 20 bram sieciowych typu appliance firmy Check Point.
c) dowody dotyczące dostaw wykazanych w wykazie o którym mowa powyżej, określające, czy dostawy te zostały wykonane należycie.
Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) formularz oferty, wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
5) JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przy realizacji zamówienia.
UWAGA! Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 3 i 4.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże, że spełnia warunki w postępowaniu w wymaganym przez zamawiającego zakresie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 3 i 4 (o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
| Zmiana umowy tekst |
Zasady zmian zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w art. 144 ustawy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
jęz. polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
A. Kryteria oceny ofert:
1. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:
C = (Cmin / Cob) x 60
gdzie: C - ilość punktów oferty badanej
Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert
Cob - cena oferty badanej
Z tytułu kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „wsparcie techniczne producenta (poprawki i sygnatury)” zostanie przyznana wg poniższych zasad.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje:
− wsparcie techniczne producenta (poprawki i sygnatury) przez okres minimum 1 roku obejmujący pracę w układzie klastra z Check Point Appliance 23500 oraz gwarancję producenta na sprzęt minimum 1 rok – otrzyma 0 pkt;
− wsparcie techniczne producenta (poprawki i sygnatury) przez okres minimum 2 lat obejmujący pracę w układzie klastra z Check Point Appliance 23500 oraz gwarancję producenta na sprzęt minimum 2 lata – otrzyma 20 pkt;
− wsparcie techniczne producenta (poprawki i sygnatury) przez okres minimum 3 lat obejmujący pracę w układzie klastra z Check Point Appliance 23500 oraz gwarancję producenta na sprzęt minimum 3 lata – otrzyma 40 pkt.
W kryterium „wsparcie techniczne producenta (poprawki i sygnatury)” oferta Wykonawcy może uzyskać 0 lub 20 lub 40 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela wsparcia technicznego producenta oraz gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres minimalny wynoszący 1 rok i otrzyma 0 punktów.
B. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
|