| GuidZP400 |
3aba0c5f-5c61-4862-b3f4-c24daa253307
|
| Biuletyn |
611152-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 4
|
| Regon |
00072676000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Katowicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
122
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(32)2262190
|
| Zamawiajacy fax |
(32)2262190
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@sp4.mikolow.eu
|
| Adres strony url |
http://sp4mikolow.bip.net.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843) postępowanie prowadzone jest przez: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów 43-190 Mikołów ul. Karola Miarki 9 tel. (32) 226-20-54; fax.(32)226-01-69 NIP: 635-18-05-347 REGON: 365421894 http://cuwmikolow.bip.net.pl/ e-mail:
sekretariat@cuw.mikolow.eu.
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp4mikolow.bip.net.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp4mikolow.bip.net.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
|
| Numer referencyjny |
PN/02/2020/SP4
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV: 15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 części*: Część 1: PIECZYWO, Część 2: DANIA GOTOWE (świeże). * Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 4 w Mikołowie, ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI. Terminy wykonania zamówienia: Od dnia 17.12.2020r. do 30.06.2021r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z przesłanym zamówieniem. Zamawiający będzie składał zamówienie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być złożona w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt = 60%, Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut, 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej.
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV: 15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne: Część 1: PIECZYWO. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 4 w Mikołowie, ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
DANIA GOTOWE (świeże)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt = 60%, Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt – do 1 godziny, 20 pkt – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej.
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV: 15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne: Część 2: DANIA GOTOWE (świeże). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 4 w Mikołowie, ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów.
|
| | |