| GuidZP400 |
8c186222-564c-452b-b4dd-d098feb15650
|
| Biuletyn |
610977-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Olkusz Samorządowy Zespół Edukacji
|
| Regon |
27278050100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olkusz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(32) 645-47-55,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
d.kocjan@umig.olkusz.pl,
|
| Adres strony url |
www.bip.malopolska.pl/szedukacji
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
„Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz” nr RPMP.10.01.03-12-0350/19
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.malopolska.pl/szedukacji
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowy Zespół Edukacji w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia szkolnej pracowni językowej
|
| Numer referencyjny |
SZE.3310.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenie szkolnej pracowni językowej wraz z montażem i szkoleniem zgodnie z załączonymi projektami umów dla każdej części zamówienia oraz załącznikami do ofert i umów, które zawierają szczegółowy opis.
2. Wszystkie pomoce dydaktyczne, meble i wyposażenie pracowni muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty wraz załącznikami (zależnie od części na którą jest składana oferta), pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe,
b) osobiście,
c) za pośrednictwem posłańca,
e) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - porozumiewanie się w formie poczty elektronicznej na adres: eduk1@umig.olkusz.pl
2. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część A- dostawa pomocy dydaktycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do:
1. Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, 32-300 Olkusz, ul. J. Kantego 5 zgodnie z zał. nr A1
2. Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy, 32-300 Olkusz, ul. Cegielniana 24 zgodnie z zał. A2
3. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zedermanie, Szkoła Podstawowa im. Obrońców Warszawy w Zedermanie, 32-300 Olkusz, Zederman 99 zgodnie z zał. A3
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część B- dostawa pomocy dydaktycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do:
1. Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo, 32-300 Olkusz , ul. Fr. Nullo 36 zgodnie z zał. nr B1
2. Szkoły Podstawowej Nr 9 im. ppłk. Pilota S. Skarżyńskiego, 32-300 Olkuszu, ul. Kosynierów 14 zgodnie z zał. B2
3. Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, 32-327Gorenice, ul. Krakowska 51 zgodnie z zał. nr B3
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Część C- dostawa pomocy dydaktycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do:
1. Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marcina Biema, 32-300 Olkusz, ul .Kpt. Hardego 11a zgodnie z zał. nr C1
2. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Fr. Chopina w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. Długa 67 zgodnie z zał. nr C2
3. Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Braciejówce, Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Braciejówce, 32-300 Olkusz, Braciejówka 60 zgodnie z zał. nr C3
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Część D- dostawa pomocy dydaktycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do:
1. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 Szkoła Podstawowa nr 2 im. J. Iwaszkiewicza z Oddziałami Integracyjnymi w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. J. Kochanowskiego 2 zgodnie z zał. nr D1
2. Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego, 32-300 Olkusz, ul. S. Żeromskiego 1 zgodnie z zał. nr D2
3. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Osieku, Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Osieku, 32-300 Olkusz, Osiek 79b zgodnie z zał. nr D3
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Część E- dostawa mebli
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39600000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do:
1. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 Szkoła Podstawowa nr 2 im. J. Iwaszkiewicza z Oddziałami Integracyjnymi w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. J. Kochanowskiego 2 zgodnie z zał. nr E1
2. Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, 32-300 Olkusz, ul. J. Kantego 5 zgodnie z zał. nr E2
3. Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy, 32-300 Olkusz, ul. Cegielniana 24 zgodnie z zał. nr E3
4. Zespołu Szkolno- Przedszkolny w Braciejówce, Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Braciejówce, 32-300 Olkusz, Braciejówka 60 zgodnie z zał. nr E4
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Część F- dostawa mebli
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39600000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do:
1. Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marcina Biema, 32-300 Olkusz, ul. Kpt. Hardego 11a zgodnie z zał. nr F1
2. Szkoły Podstawowej Nr 9 im. ppłk. Pilota S. Skarżyńskiego, 32-300 Olkuszu, ul. Kosynierów 14 zgodnie z zał. nr F2
3. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Fr. Chopina w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. Długa 67 zgodnie z zał. nr F3
4. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zedermanie, Szkoła Podstawowa im. Obrońców Warszawy w Zedermanie, 32-300 Olkusz, Zederman 99 zgodnie z zał. nr F4
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Część G- Dostawa mebli
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39600000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do:
1. Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo, 32-300 Olkusz, ul. Fr. Nullo 36 zgodnie z zał. nr G1
2. Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego, 32-300 Olkusz, ul. S. Żeromskiego 1 zgodnie z zał. nr G2
3. Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, 32-327 Gorenice, ul. Krakowska 51 zgodnie z zał. nr G3
4. Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Osieku, Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Osieku, 32-300 Olkusz, Osiek 79b zgodnie z zał. nr G4
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Część H- dostawa wyposażenia szkolnej pracowni
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienie jest dostawa wyposażenia szkolnej pracowni językowej w Szkole Podstawowej w Gorenicach, 32-300 Olkusz, ul. Krakowska 51 zgodnie z zał. nr H1
|
| | |