Dostawa i montaż infrastruktury serwerowej wraz z oprogramowaniem.

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608532-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia, jest sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego zamówienia zgodnie z wymaganiami siwz, w następujących częściach: CZĘŚĆ 1 – Serwery; CZĘŚĆ 2 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale XV siwz. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować daną CZĘŚĆ zamówienia na zasadach i warunkach opisanych dla tej CZĘŚCI w opisie przedmiotu zamówienia oraz w istotnych postanowieniach umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a2ad89e-51bd-4123-a47c-fe3881dccd67
Biuletyn 608532-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Regon 81014599300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 39
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-383
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 254 950
Zamawiajacy fax 914 225 533
Zamawiajacy email zp@pupszczecin.pl
Adres strony url szczecin.praca.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia pup.szczecin.ibip.pl/public
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja pup.szczecin.ibip.pl/public
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Adama Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin (INFORMACJA - WEJŚCIE A).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż infrastruktury serwerowej wraz z oprogramowaniem.
Numer referencyjny ZP.2420.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia, jest sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego zamówienia zgodnie z wymaganiami siwz, w następujących częściach: CZĘŚĆ 1 – Serwery; CZĘŚĆ 2 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale XV siwz. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować daną CZĘŚĆ zamówienia na zasadach i warunkach opisanych dla tej CZĘŚCI w opisie przedmiotu zamówienia oraz w istotnych postanowieniach umowy.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia (tj. termin dostawy) nie może być dłuższy niż 20 dni kalendarzowych od dnia następnego po zgłoszeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania. 3. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć: Opis oferowanego produktu (w tym zawierający opis produktów/rozwiązań równoważnych, jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie), w zależności od CZĘŚCI na którą Wykonawca składa swoją ofertę. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej, na daną CZĘŚĆ zamówienia, należy złożyć jeden wspólny dokument.
Inne dokumenty niewymienione 1. DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1) Formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 2) Aktualne na dzień składania ofert „Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia”, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w Rozdziale V pkt 1. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (o ile są znane). Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 5) „Oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryterium”, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz. Oświadczenie należy złożyć w oryginale, oddzielnie dla każdej CZĘŚCI zamówienia na którą jest składana oferta. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 2. WYKONAWCY ZAGRANICZNI: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. 2020r. poz. 1282), zamiast dokumentów: a) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, b) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 1) siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się. 6) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w ppkt 5), złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. POZOSTAŁE DOKUMENTY: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej”, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZMIANA UMOWY – CZĘŚĆ 1 i CZĘŚĆ 2: 1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy za zgodą Zamawiającego. Zmiany te dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli w treści umowy nie zostało przewidziane inaczej, zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy będącej następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze stron. 5. Dopuszcza się możliwość następujących zmian w umowie: a) zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych; b) zmian będących następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, regulujących prawa i obowiązki stron. ZMIANA UMOWY – CZĘŚĆ 1: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, w zakresie: 1) gdy w trakcie realizacji umowy nie będzie możliwe dostarczenie przedmiotu umowy zgodnego z ofertą Wykonawcy, z powodów niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania nowego produktu o parametrach nie gorszych niż wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego. Cena nowego oferowanego produktu nie może być wyższa od ceny wcześniej zaoferowanego produktu; b) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu powodów dla których chce zaoferować nowy produkt wraz z dokumentacją techniczną oraz ceną nowo oferowanego produktu; c) Zamawiający dokona badania przesłanek braku możliwości dostarczenia produktu wskazanego w ofercie oraz parametrów nowego produktu, w oparciu o informacje przedstawione przez Wykonawcę, w terminie 5 dni roboczych od dnia ich otrzymania; d) gdy przedstawione powody zamiany produktu nie znajdą akceptacji Zamawiającego, a także w sytuacji, gdy parametry nowego produktu będą gorsze od wymagań Zamawiającego, Zamawiający nie wyrazi zgody na zamianę produktu. W takiej sytuacji, Wykonawca obowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego ze złożoną ofertą, zaś w przypadku braku możliwości dostawy tego produktu, Zamawiający uprawniony będzie do zakupu produktu od podmiotu trzeciego i obciążenia Wykonawcy, kwotą odpowiadającą różnicy między poniesionymi kosztami nabycia, a ceną nabycia, którą Zamawiający zapłaciłby Wykonawcy za to zamówienie, gdyby zostało ono wykonane przez Wykonawcę zgodnie z umową. 2) wynagrodzenia określonego w umowie, jedynie w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w ppkt 1); 3) przedłużenia terminów wynikających z umowy, przy czym: a) kary umowne nie będą miały zastosowania, gdy powody przedłużenia tych terminów będą obiektywne, nieleżące po stronie Wykonawcy, takie na przykład jak: - zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na termin; - wystąpienie okoliczności leżącej po stronie Zamawiającego, uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej realizację umowy w określonym terminie; - wystąpienie siły wyższej, przez którą należy rozumieć okoliczności o charakterze wyjątkowym, których strony w trakcie zawierania umowy nie były w stanie przewidzieć ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po zawarciu niniejszej umowy; b) zmiana terminu wymaga przesłania stosownej informacji w formie pisemnej, z zastrzeżeniem lit. c); c) warunkiem przedłużenia terminu na wniosek Wykonawcy, jest przedstawienie Zamawiającemu powodów przedłużenia danego terminu oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego. 4) gdy wystąpił lub może wystąpić wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na należyte wykonanie umowy. Zmiany te dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 02 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r. poz. 374 ze zm.). ZMIANA UMOWY – CZĘŚĆ 2: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, w zakresie: 1) przedłużenia terminów wynikających z umowy, przy czym: a) kary umowne nie będą miały zastosowania, gdy powody przedłużenia tych terminów będą obiektywne, nieleżące po stronie Wykonawcy, takie na przykład jak: - zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na termin; - wystąpienie okoliczności leżącej po stronie Zamawiającego, uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej realizację umowy w określonym terminie; - wystąpienie siły wyższej, przez którą należy rozumieć okoliczności o charakterze wyjątkowym, których strony w trakcie zawierania umowy nie były w stanie przewidzieć ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po zawarciu niniejszej umowy; b) zmiana terminu wymaga przesłania stosownej informacji w formie pisemnej, z zastrzeżeniem lit. c); c) warunkiem przedłużenia terminu na wniosek Wykonawcy, jest przedstawienie Zamawiającemu powodów przedłużenia danego terminu oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego. 2) gdy wystąpił lub może wystąpić wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na należyte wykonanie umowy. Zmiany te dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 02 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r. poz. 374 ze zm.).
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Serwery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowy sposób przyznania punktów w kryteriach oceny ofert został opisany w Rozdziale XII siwz. 2. Termin realizacji zamówienia (tj. termin dostawy): nie dłużej niż 20 dni kalendarzowych od dnia następnego po zgłoszeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy. 3. Dostawa zostanie zrealizowana w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi oraz minimum 60 miesięcy gwarancji bez zastrzeżeń dla Produktu 1 objętego CZĘŚCIĄ 1 zamówienia, zgodnie z postanowieniami umowy oraz ofertą Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia, jest sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego zgodnie z wymaganiami siwz następujących produktów: Produktu 1 - Serwer kasetowy typu Rack wraz z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym. Produkt 2 - Oprogramowanie systemu wirtualizacji VMware vSphere 7 Essentials Plus Kit for 2 hosts. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 (w tym liczba produktów objętych tą częścią) został określony w siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowy sposób przyznania punktów w kryteriach oceny ofert został opisany w Rozdziale XII siwz. 2. Termin realizacji zamówienia (tj. termin dostawy): nie dłużej niż 20 dni kalendarzowych od dnia następnego po zgłoszeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy. 3. Dostawa zostanie zrealizowana w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia, jest sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego zgodnie z wymaganiami siwz następujących produktów: Produktu 3 - System bazodanowy SQLSvrStd 2019 MOLP GOV. Produkt 4 - System Microsoft Windows Server 2019 MOLP GOV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 2 (w tym liczba produktów objętych tą częścią), został określony w siwz.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)