Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy
Miejscowość Jarosław
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611358-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302161100, 302131006, 302130005, 489200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji Microsoft, zakup sprzętu komputerowego wg specyfikacji wskazanej przez Zamawiającego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1).
Zamówienie podzielona na cztery części:
Część I: Dwustronny skaner dokumentów z dodatkową jednostką płaską (2 szt.)
Część II: Notebook 15,6’ (15szt.)
Część III: Komputer PC zintegrowany z monitorem (ALL-IN-ONE) wraz z systemem operacyjnym i zasilaczem awaryjnym (5 szt.)
Część IV: Oprogramowanie Microsoft Office Home & Business 2019 BOX (5 szt.)

Wymaganym jest by w przypadku oprogramowania, było zapewnione również świadczenie przez producenta usług powiązanych tj.: udostępnianie poprawek (łat) i aktualizacji, dostęp do niezbędnej dokumentacji czy asysty technicznej (w zakresie zgodnym z potrzebami Zamawiającego), udostępniane przez producenta, bezpłatnie na jego stronie internetowej.

Oferowany sprzęt musi spełniać parametry określone odpowiednio dla każdego sprzętu w załączniku nr 1. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
Wykonawca gwarantuje iż oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e887ddb-d225-49f5-a52c-0e98616dda49
Biuletyn 611358-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Urząd Pracy
Regon 65096024800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Jarosław
Zamawiajacy kod pocztowy 37-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0-16 621-21-88
Zamawiajacy fax 0-16 621-21-88
Zamawiajacy email rzjr@praca.gov.pl
Adres strony url jaroslaw.praca.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia jaroslaw.praca.gov.pl / pup-jaroslaw.samorzady.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia jaroslaw.praca.gov.pl / pup-jaroslaw.samorzady.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja jaroslaw.praca.gov.pl / pup-jaroslaw.samorzady.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne pup@jaroslaw.praca.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą lub pocztą kurierską pod adres: Powiaotwy Urząd Pracy w Jarosławiu ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji Microsoft, zakup sprzętu komputerowego wg specyfikacji wskazanej przez Zamawiającego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1). Zamówienie podzielona na cztery części: Część I: Dwustronny skaner dokumentów z dodatkową jednostką płaską (2 szt.) Część II: Notebook 15,6’ (15szt.) Część III: Komputer PC zintegrowany z monitorem (ALL-IN-ONE) wraz z systemem operacyjnym i zasilaczem awaryjnym (5 szt.) Część IV: Oprogramowanie Microsoft Office Home & Business 2019 BOX (5 szt.) Wymaganym jest by w przypadku oprogramowania, było zapewnione również świadczenie przez producenta usług powiązanych tj.: udostępnianie poprawek (łat) i aktualizacji, dostęp do niezbędnej dokumentacji czy asysty technicznej (w zakresie zgodnym z potrzebami Zamawiającego), udostępniane przez producenta, bezpłatnie na jego stronie internetowej. Oferowany sprzęt musi spełniać parametry określone odpowiednio dla każdego sprzętu w załączniku nr 1. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Wykonawca gwarantuje iż oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagań w podanych wyżej zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagań w podanych wyżej zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagań w podanych wyżej zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór załącznik nr 3)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 13-22 (wzór załącznik nr 3)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 13-22 (wzór załącznik nr 3)
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 2) – wypełniony, podpisany i opieczętowany przez Wykonawcę, wraz z załącznikiem. Wykonawca wypełnia tylko te części formularza ofertowego/załącznika, które dotyczą składanej oferty. 2. Oświadczenie, iż oferowany sprzęt jest nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń, pochodzi z bieżącej produkcji oraz posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3. Oświadczenie o powierzeniu wskazanej części zamówienia podwykonawcom, wraz z zobowiązaniem tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. W zakresie aktualizacji danych Wykonawcy, 2. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia, 3. W przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 4. W przypadku wystąpienia siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącemu powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5. Zmian umowy o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dwustronny skaner dokumentów z dodatkową jednostką płaską
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część I: Dwustronny skaner dokumentów z dodatkową jednostką płaską (2 szt.) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Notebook 15,6"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część II: Notebook 15,6’ (15szt.) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III: Komputer PC zintegrowany z monitorem (ALL-IN-ONE) wraz z systemem operacyjnym i zasilaczem awaryjnym (5 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część III: Komputer PC zintegrowany z monitorem (ALL-IN-ONE) wraz z systemem operacyjnym i zasilaczem awaryjnym (5 szt.) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV: Oprogramowanie Microsoft Office Home & Business 2019 BOX (5 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48920000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część IV: Oprogramowanie Microsoft Office Home & Business 2019 BOX (5 szt.) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)