Dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610066-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej :część I - dostawa gadżetów, część II - dostawa gadżetów, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ stosowanym odpowiednio do każdej części zamówienia odrębnie.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:39294100-0 artykuły informacyjne i promocyjne
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Uwaga w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający uwzględnia prawo opcji tj. domówienia dostawy gadżetów do maksymalnie 100% wartości zamówienia podstawowego.
Zgodnie z obowiązującym prawem Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z zamówienia w ramach prawa opcji, co należy również uwzględnić w ofercie.
Prawo opcji szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 24aa Ustawy w niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 511676c3-856d-4136-b119-a3aebf5e1afc
Biuletyn 610066-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Regon 36701129000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Władysława Bartoszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-862
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 323 75 20
Zamawiajacy fax 58 323 75 30
Zamawiajacy email a.dlugosz@muzeum1939.pl
Adres strony url www.muzeum1939.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeum1939.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, ul.Pl.Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Numer referencyjny PA.280.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej :część I - dostawa gadżetów, część II - dostawa gadżetów, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ stosowanym odpowiednio do każdej części zamówienia odrębnie. Wspólny Słownik Zamówień CPV:39294100-0 artykuły informacyjne i promocyjne Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Uwaga w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający uwzględnia prawo opcji tj. domówienia dostawy gadżetów do maksymalnie 100% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z obowiązującym prawem Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z zamówienia w ramach prawa opcji, co należy również uwzględnić w ofercie. Prawo opcji szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 24aa Ustawy w niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: Dla części I: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie gadżetów promocyjnych o minimalnej wartości 30.000 zł brutto dla każdej dostawy. Dla części II: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie gadżetów promocyjnych o minimalnej wartości 20.000 zł brutto dla każdej dostawy. Wykonawca składający ofertę na 2 części zamówienia, musi się wykazać w sumie 4 różnymi dostawami. Dostawy nie mogą się powtarzać w poszczególnych częściach. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli spełnią go co najmniej łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, oceni, czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.
Zakresie warunkow udzialu 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 5.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału wykonawca przedłoży: Dla części I i II - a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oferta i oświadczenia mogą być złożone wyłącznie w oryginale. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy; W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę upoważnioną, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy wskutek zachodzących procesów technologiczno-materiałowych dostawa o parametrach określonych w specyfikacji technicznej nie będzie możliwa. W tej sytuacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu asortyment o parametrach nie gorszych niż w specyfikacji. Warunkiem wprowadzenia zmian jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia na przynajmniej 3 dni przed terminem dostawy oraz uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający, poza przypadkami opisanymi w innych postanowieniach niniejszej Umowy, dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy (terminu, wynagrodzenia i innych istotnych postanowień) w przypadkach opisanych poniżej: a) zmiany są korzystne dla Zamawiającego i spowodują np. dostarczenie Zamawiającemu przedmiotu umowy o istotnie lepszych parametrach niż wskazane opisie przedmiotu zamówienia spowodują przyspieszenie realizacji przedmiotu Umowy, spowodują obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu parametrów przedmiotu zamówienia, b) zmian terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych, technicznych, leżących po stronie Zamawiającego, c) zmian koniecznych w związku ze zmianami przepisów prawa, d) niewielkich zmian parametrów, nieznanych w chwili rozpoczęcia procedury przetargowej, których zmiana jest niezbędna do realizacji przedmiotu umowy i osiągnięcia zakładanych efektów, o ile obiektywnie nie wpływa na zachowanie uczciwej konkurencji e) zmian parametrów przedmiotu zamówienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, o ile wykonanie przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy stanie się niemożliwe lub istotnie utrudnione f) zmian zależnych wyłącznie od Zamawiającego, g) zmiany terminu wykonania niniejszej umowy w przypadku wystąpienia ograniczeń w realizacji niniejszej Umowy lub braku zasadności jej realizacji w związku z wystąpieniem stanu pandemii związanej z covid-19. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności oraz ocena niezbędnego czasu przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego. Termin może być wydłużony wyłącznie o czas w jakim te szczególne okoliczności trwają. Zmiany Umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie, dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zakresu i treści zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany i innych konsekwencji dla realizacji niniejszej Umowy wynikających z wprowadzenia zmiany.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej - część I - dostawa gadżetów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów dla Muzeum II Wojny Światowej -Część II - dostawa gadżetów.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)