Dostawa sprzętu audiowizualnego

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610358-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z podziałem na poniżej wymienione Części postępowania:
Część 1: dostawa projektora multimedialnego – 2 szt.,
Część 2: dostawa tablicy interaktywnej 65” – 5 szt.,
Część 3: dostawa tablicy interaktywnej 75” – 1 szt.,
Część 4: dostawa systemu sterowania AV,
Część 5: dostawa rejestratora dyskowego – 1 szt.,
Część 6: dostawa mini mixera – 1 szt.,
Część 7: dostawa mixera audio – 1 szt.,
Część 8: dostawa przełącznika – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (dla Części 1, Części 5 i Części 6), na okres minimum 24 miesięcy (dla Części 2, Części 3, Części 4, Części 7 i Części 8) z zastrzeżeniem punktu 13.2 SIWZ.
Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, koszty załadunku, rozładunku i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez użytkownika.
Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 179e2eeb-8ea0-4d3e-9403-09139aab3fd1
Biuletyn 610358-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Regon 13530000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-031
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 375 965
Zamawiajacy fax 815 375 965
Zamawiajacy email zampubl@umcs.lublin.pl
Adres strony url https://pzp.umcs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pzp.umcs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pzp.umcs.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://pzp.umcs.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu audiowizualnego
Numer referencyjny PN/114-2020/DZP-p
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z podziałem na poniżej wymienione Części postępowania: Część 1: dostawa projektora multimedialnego – 2 szt., Część 2: dostawa tablicy interaktywnej 65” – 5 szt., Część 3: dostawa tablicy interaktywnej 75” – 1 szt., Część 4: dostawa systemu sterowania AV, Część 5: dostawa rejestratora dyskowego – 1 szt., Część 6: dostawa mini mixera – 1 szt., Część 7: dostawa mixera audio – 1 szt., Część 8: dostawa przełącznika – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (dla Części 1, Części 5 i Części 6), na okres minimum 24 miesięcy (dla Części 2, Części 3, Części 4, Części 7 i Części 8) z zastrzeżeniem punktu 13.2 SIWZ. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, koszty załadunku, rozładunku i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez użytkownika. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. A. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Do oferty należy dołączyć wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), odpowiednio dla Części postępowania, zgodny ze wzorem formularza stanowiącym załącznik do SIWZ.
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium (dotyczy wszystkich Części postępowania).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty (opisu przedmiotu zamówienia / opisu oferowanego towaru), na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. 3. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp. 4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w §9 ust. 1 umowy. 5. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa projektora multimedialnego – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora multimedialnego – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa tablicy interaktywnej 65” – 5 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa tablicy interaktywnej 65” – 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa tablicy interaktywnej 75” – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa tablicy interaktywnej 75” – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa systemu sterowania AV.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa systemu sterowania AV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa rejestratora dyskowego – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa rejestratora dyskowego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa mini mixera – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa mini mixera – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mixera audio – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa mixera audio – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa przełącznika – 4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa przełącznika – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części).
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)