Zakup i dostawa bonów towarowych na okaziciela na potrzeby realizowanego przez Uniwersytet Jagielloński projektu „NeuroSmog: wpływ zanieczyszczenia powietrza na rozwijający się mózg”

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610518-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PKT 3) SIWZ:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa bonów towarowych emitowanych na życzenie zamawiającego w formie papierowej, do wykorzystania w punktach handlowo-usługowych na terenie całego kraju, o nominałach wskazanych w treści SIWZ i szacowanej liczbie, z przeznaczeniem dla rodziców dzieci poddanych diagnostycznym badaniom psychologicznym w projekcie realizowanym przez Uniwersytet Jagielloński pt.: „NeuroSmog: wpływ zanieczyszczenia powietrza na rozwijający się mózg” (Umowa nr POIR.04.04.00-00-1763/18-01 z dnia 12 września 2019 r. – projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R).
2. Na potrzeby przedmiotowego postępowania pod pojęciem „bonów towarowych” należy rozumieć emitowane i oferowane przez wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz 1010 z późn. zm.).
3. Na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania zamawiający przewiduje konieczność dostarczenia 850 szt. bonów towarowych o nominale 20,00 PLN oraz 1 300 szt. bonów towarowych o nominale 100,00 PLN, przy czym podane liczby mają wyłącznie charakter szacunkowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania liczby zamawianych bonów towarowych o poszczególnych nominałach do aktualnych potrzeb (tj. zwiększania bądź zmniejszania podanych powyżej szacunków oraz przemieszania ich nominałów) w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia oraz do ewentualnej rezygnacji z realizacji jego części.
Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawarto w pkt 3)6 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28115814-70a1-4d36-b119-ebf4a49d36b2
Biuletyn 610518-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.przetargi.uj.edu.pl
Adres strony internetowej www.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „NeuroSmog: wpływ zanieczyszczenia powietrza na rozwijający się mózg” (Umowa nr POIR.04.04.00-00-1763/18-01 z dnia 12 września 2019 r. – projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.uj.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.uj.edu.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl - zgodnie z zasadami, o których mowa w pkt 8) SIWZ.
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z treścią SIWZ, na adres: Dział Zamówień Publicznych, ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa bonów towarowych na okaziciela na potrzeby realizowanego przez Uniwersytet Jagielloński projektu „NeuroSmog: wpływ zanieczyszczenia powietrza na rozwijający się mózg”
Numer referencyjny 80.272.345.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy.
Okreslenie przedmiotu PKT 3) SIWZ: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa bonów towarowych emitowanych na życzenie zamawiającego w formie papierowej, do wykorzystania w punktach handlowo-usługowych na terenie całego kraju, o nominałach wskazanych w treści SIWZ i szacowanej liczbie, z przeznaczeniem dla rodziców dzieci poddanych diagnostycznym badaniom psychologicznym w projekcie realizowanym przez Uniwersytet Jagielloński pt.: „NeuroSmog: wpływ zanieczyszczenia powietrza na rozwijający się mózg” (Umowa nr POIR.04.04.00-00-1763/18-01 z dnia 12 września 2019 r. – projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R). 2. Na potrzeby przedmiotowego postępowania pod pojęciem „bonów towarowych” należy rozumieć emitowane i oferowane przez wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz 1010 z późn. zm.). 3. Na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania zamawiający przewiduje konieczność dostarczenia 850 szt. bonów towarowych o nominale 20,00 PLN oraz 1 300 szt. bonów towarowych o nominale 100,00 PLN, przy czym podane liczby mają wyłącznie charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania liczby zamawianych bonów towarowych o poszczególnych nominałach do aktualnych potrzeb (tj. zwiększania bądź zmniejszania podanych powyżej szacunków oraz przemieszania ich nominałów) w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia oraz do ewentualnej rezygnacji z realizacji jego części. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawarto w pkt 3)6 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow PKT 4) SWIZ: 4) Termin wykonania zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę. 2. W przypadku wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy przed upływem 31 grudnia 2023 r., umowa wygasa. 3. Termin dostawy danej części zamówienia (transzy) wskazano w pkt 3)6.1.9 SIWZ. 4. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow PKT 5) SIWZ: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow PKT 5) SIWZ: 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow PKT 5) SIWZ: 3. Zdolność techniczna – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 4. Zdolność zawodowa – 4.1 o udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej, a w szczególności wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy, tj. dwa zamówienia (tj. odrębne kontrakty) na dostawę bonów towarowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto, a dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP. Weryfikacji warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu PKT 7)4 SIWZ: 4.1 Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4.2 Przed udzieleniem zamówienia, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 4.2.1 dowodów określających czy dostawy, wskazane przez wykonawcę w przedkładanym wraz z ofertą Wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem jest oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. W przypadku załączanych do Wykazu dostaw dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie, wystawionych w walutach obcych (innych niż PLN) wskazane w nich wartości (kwoty) zostaną przeliczone dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według średniego kursu PLN dla tej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione PKT 7)1 SIWZ: 1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą. 1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 powyżej, w części dotyczącej podwykonawców; 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 1.1 powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne. PKT 7)2 SIWZ: 2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. 2.1 Wykonawca, polegający na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając – wraz z ofertą – pisemne (tj. w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego zobowiązanie dotyczy oraz w jaki sposób i w jakim zakresie będzie ono wykonywane. PKT 7)3 SIWZ: 3. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu wykonawców biorących udział w postępowaniu i złożonych ofert. 3.1 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, składane w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego – po otwarciu ofert – wykaz wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody wskazujące na to, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. PKT 11)3 SIWZ: 3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 3.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), w tym wraz z Wykazem dostaw, potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5)4.1. SIWZ; 3.2 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; 3.3 w celu uzyskania punktacji w kryterium pozacenowym – Wykaz punktów handlowo-usługowych honorujących bony oferowane przez wykonawcę; 3.4 wykaz podwykonawców, zgodnie z załącznikiem nr 4 do formularza oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami załączonego do SIWZ wzoru umowy, a w szczególności zgodnie z paragrafem 11, tj.: 1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian umowy, przy zachowaniu niezmiennej ceny w drodze pisemnego aneksu, z wyłączeniem przypadków wskazanych poniżej w treści niniejszego paragrafu albo postanowień art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 albo 6 ustawy PZP, dotyczących możliwości zmiany wynagrodzenia, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. niemożności zrekrutowania wymaganej założeniami projektu liczby dzieci poddawanych diagnostycznym badaniom psychologicznym, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą” w rozumieniu § 9 umowy. b) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego wydłużenie w przypadku niewyczerpania przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r., kwoty wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 2 umowy, jednak nie dłużej niż o kolejne trzy (3) miesiące, c) zmiany katalogu punktów handlowo-usługowych honorujących oferowane przez wykonawcę bony towarowe poprzez jego rozszerzenie bądź zawężenie, spowodowane okolicznościami „siły wyższej” w szczególności, zamknięciem punktów, z uwagi na pandemię bądź epidemię zagrażającą zdrowiu lub życiu ludzkiemu lub też ograniczenia spowodowane państwowymi obostrzeniami dotyczącymi możliwości przebywania w przestrzeni publicznej; d) zmiany asortymentu (tj. katalogu towarów możliwych do nabycia za uzyskane bony względem wyspecyfikowanego) poprzez jego rozszerzenie, wymianę na inny bądź zawężenie, spowodowane okolicznościami „siły wyższej”, w szczególności, z uwagi na niemożność pozyskania towarów od producentów spowodowaną rozwijającą się pandemią bądź epidemią zagrażającą zdrowiu lub życiu ludzkiemu i wprowadzonym w tym zakresie lockdownem; e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; f) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych niewymagalnych wierzytelności pieniężnych Wykonawcy za zrealizowane dostawy stanowiące część przedmiotu umowy po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wchodzi w życie z dniem zawarcia aneksu oraz nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w umowie i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy. 3. Ponadto dopuszcza się zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy umowy przez inny podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegający obligatoryjnemu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy PZP, w razie gdy nastąpiło połączenie, podział, przekształcenie, upadłość, restrukturyzacja, nabycie dotychczasowego Wykonawcy lub nabycie jego przedsiębiorstwa przez ww. podmiot. 4. Niezależnie od postanowień ust. 1 oraz 2 Strony umowy mogą dokonywać nieistotnych zmian umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 5 w zw. z ust. 1e ustawy PZP, po uprzednim zawarciu aneksu do umowy. 5. Zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Liczba punktów handlowo-usługowych honorujących oferowane bony towarowe
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)