Dostawa środków ochrony osobistej dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku.

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611092-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej w asortymencie i ilości określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 1A do niniejszej SIWZ. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części (pakiety).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a7b8868b-aeed-462f-82b0-785c39a4ceb5
Biuletyn 611092-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
Regon 29346200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Srebrniki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-282
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 52 47 500
Zamawiajacy fax 585 247 520
Zamawiajacy email dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl
Adres strony url www.wsp-bilikiewicz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz/proceedings
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz/proceedings
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz/proceedings
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony osobistej dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku.
Numer referencyjny Adm 15 /2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej w asortymencie i ilości określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 1A do niniejszej SIWZ. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części (pakiety).
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1A do SIWZ. Próbki - po 1 szt. każdej pozycji Formularz cenowego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury przepisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. W takiej sytuacji strony zawrą aneks do umowy na wniosek Wykonawcy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmian, w tym o charakterze istotnym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia na nie zgody przez Zamawiającego tj. w sytuacjach: a) zmiany terminu wykonania zamówienia, w razie wystąpienia siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, b) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia, c) zmiany wartości umowy w sytuacji wskazanej w § 2 ust.3 umowy, d) zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego. 3. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być złożony na piśmie. 4. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się o zmianach ich danych wskazanych w komparycji umowy, pod rygorem uznania korespondencji wysłanej na dotychczasowe dane ze skutkiem doręczenia.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – Półmaska FFP 2/KN95/FFP3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 pozycja formularza cenowego - bezzaworkowa pólmaska filtrująca typu hepa FFP2/KN95 - Maseczka FFP2 z filtrem KN95. wykonana z wysokiej jakości materiałów o bardzo gęstym splocie, który nie przepuszcza pyłu oraz pary wodnej, z materiałów atestowanych przepuszczalność > 95%, zapewniając wysoki poziom bezpieczeństwa - ochrona przed bioaerozolem, którego wielkość cząstek zawiera się w przedziale < 1, 0,5 ≥, spełniającą normę EN14683:2014/certyfikacją EN149:2001+A1:2009, CE. Do stosowania ciągłego do 8h, łatwo dopasowuje się do kształtu twarzy,wszyta gumka ułatwia zakładanie i zdejmowanie maseczki, op 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Fartuch barierowy, maseczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje Formularza cenowego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 –Fartuch szpitalny fizelinowy, jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuch jednorazowy z fizeliny, o gramaturze min, 30g/m Rozmiar S,M,L.XL,2XL
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)