| GuidZP400 |
a7b8868b-aeed-462f-82b0-785c39a4ceb5
|
| Biuletyn |
611092-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
|
| Regon |
29346200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Srebrniki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-282
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 52 47 500
|
| Zamawiajacy fax |
585 247 520
|
| Zamawiajacy email |
dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl
|
| Adres strony url |
www.wsp-bilikiewicz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz/proceedings
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz/proceedings
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz/proceedings
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony osobistej dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku.
|
| Numer referencyjny |
Adm 15 /2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej w asortymencie i ilości określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik 1A do niniejszej SIWZ. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części (pakiety).
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1A do SIWZ. Próbki - po 1 szt. każdej pozycji Formularz cenowego.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury przepisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. W takiej sytuacji strony zawrą aneks do umowy na wniosek Wykonawcy.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmian, w tym o charakterze istotnym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia na nie zgody przez Zamawiającego tj. w sytuacjach:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia, w razie wystąpienia siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny,
b) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia,
c) zmiany wartości umowy w sytuacji wskazanej w § 2 ust.3 umowy,
d) zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego.
3. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być złożony na piśmie.
4. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się o zmianach ich danych wskazanych w komparycji umowy, pod rygorem uznania korespondencji wysłanej na dotychczasowe dane ze skutkiem doręczenia.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – Półmaska FFP 2/KN95/FFP3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1 pozycja formularza cenowego - bezzaworkowa pólmaska filtrująca typu hepa FFP2/KN95 - Maseczka FFP2 z filtrem KN95. wykonana z wysokiej jakości materiałów o bardzo gęstym splocie, który nie przepuszcza pyłu oraz pary wodnej, z materiałów atestowanych przepuszczalność > 95%, zapewniając wysoki poziom bezpieczeństwa - ochrona przed bioaerozolem, którego wielkość cząstek zawiera się w przedziale < 1, 0,5 ≥, spełniającą normę EN14683:2014/certyfikacją EN149:2001+A1:2009, CE. Do stosowania ciągłego do 8h, łatwo dopasowuje się do kształtu twarzy,wszyta gumka ułatwia zakładanie i zdejmowanie maseczki, op 10 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – Fartuch barierowy, maseczki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
2 pozycje Formularza cenowego
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 –Fartuch szpitalny fizelinowy, jednorazowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Fartuch jednorazowy z fizeliny, o gramaturze min, 30g/m Rozmiar S,M,L.XL,2XL
|
| | |