| GuidZP400 |
7f3afb60-b9c2-407e-91e9-f33e829a8024
|
| Biuletyn |
611023-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
31017200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leśna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Działdowo
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
13-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(023) 6972653
|
| Zamawiajacy fax |
(023) 6972653
|
| Zamawiajacy email |
spzoz@konto.pl
|
| Adres strony url |
www.spzoz-dzialdowo.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz-dzialdowo.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-dzialdowo.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie, ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo - Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sukcesywane rękawic do Apteki Szpitalnej
|
| Numer referencyjny |
37/PN/R/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
3
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz
wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty,
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1-4 niniejszej SIWZ,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony na zasadzie art. 144 ustawy PZP ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.)
b) nastąpiła zmiana nazwy handlowej
c) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy
d) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie
e) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie
f) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie
g) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań
h) w przypadku zmiany stawki podatku VAT oferowanego przedmiotu zamówienia.
2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski; dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie, ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo;
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Działdowie – e-mail: iodo@spzoz-dzialdowo.pl ;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 37/PN/R/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
|
| | |