Dostawa zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o.

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych,
  • Transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610973-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 31170004, 157100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia podzielono na n/w części zamówienia:
część 1 – Dostawa zielonki;
część 2 – Dostawa siana z lucerny;
część 3 – Dostawa granulatów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e93e204d-5c28-4cf6-86ab-ec13351fe5ce
Biuletyn 610973-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.
Regon 36408842900000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Konstantynowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 94-303
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 639 11 88
Zamawiajacy fax 42 639 11 81
Zamawiajacy email sekretariat@zoo.lodz.pl
Adres strony url http://bip.zoo.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Forma prawna: Sp. z o.o. Forma własności: własność samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.zoo.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zoo.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego tj. w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Spółka z o.o.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Konstantynowska 8/10 ; 94-303 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o.
Numer referencyjny MOZ.DA.2510.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia podzielono na n/w części zamówienia: część 1 – Dostawa zielonki; część 2 – Dostawa siana z lucerny; część 3 – Dostawa granulatów.
Cpv glowny przedmiot 03117000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Umowa w sprawie niniejszego zamówienia dla każdej z części obowiązuje od dnia 02.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku. Dostawy odbywać się będą etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis warunków dostaw został określony w opisie przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadają zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia: 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, składający ofertę na część 1 zamówienia wykazał że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie dwie dostawy zielonki w ilości 40.000 kg każda z dostaw. Przez jedną dostawę rozumie się jedną umowę w ramach której realizowane były dostawy zielonki , o łącznej ilości nie mniejszej niż 40.000 kg. 2.Zamawiający wymaga aby Wykonawca, składający ofertę na część 2 zamówienia wykazał że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie dwie dostawy siana z lucerny w ilości 7.000 kg każda z dostaw. Przez jedną dostawę rozumie się jedną umowę w ramach której realizowane były dostawy siana z lucerny , o łącznej ilości nie mniejszej niż 7.000 kg. 3.Dla części 3 Zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen [Numeracja zgodna z SIWZ] 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia: 8.4.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.4.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (pkt. 6.2.13 SIWZ) z zastrzeżeniem pkt. 8.5.4 i 8.5.5 SIWZ. 8.4.2.1.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.4.2.1.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.4.2.1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.4.3 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a – przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 8.4.2 SIWZ, dotyczących tych podmiotów. 8.5 Forma składanych dokumentów 8.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu dostaw zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.4. SIWZ. dowodów, o których mowa powyżej. Dowodami są: a) referencje, b) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
Inne dokumenty niewymienione [Numeracja zgodna z SIWZ] 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zoo.lodz.pl/przetargi.html), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy (pkt. 6.2.12 SIWZ, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmian umowy przewidziano we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zielonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03117000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa w sprawie niniejszego zamówienia dla każdej z części obowiązuje od dnia 02.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku. Dostawy odbywać się będą etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis warunków dostaw został określony w opisie przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zielonki w ilości: a) 66 500 kg – zielonki b) 1 000 kg – zielonka z kukurydzy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa siana z lucerny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03117000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa w sprawie niniejszego zamówienia dla każdej z części obowiązuje od dnia 02.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku. Dostawy odbywać się będą etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis warunków dostaw został określony w opisie przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa siana z lucerny w ilości - 10 000 kg – siana z lucerny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa granulatów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa w sprawie niniejszego zamówienia dla każdej z części obowiązuje od dnia 02.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku. Dostawy odbywać się będą etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis warunków dostaw został określony w opisie przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa granulatu w ilości: a) 7 000 kg - granulat dla żyraf w tym 1500 kg równoważny składem z firmą Mazuri i 5500 kg równoważny składem z firmą Kasper b) 150 kg - karma dla pand c) 50 kg – granulatu dla małp liściożernych d) 300 kg - granulat z trawy e) 1 200 kg - granulat dla strusi f) 5 400 kg - granulat dla jeleni g) 800 kg - granulat dla kangurów h) 125 kg – granulat dla bażantów i) 50 kg – granulat dla naczelnych j) 600 kg – granulat dla przeżuwaczy k) 4 950 kg – granulat dla słoni
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Czas Dostawy Jednorazowej
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)