Zakup i dostawa podręczników dla uczestników projektu „Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu – IV Edycja”

Publication date 2020-11-17
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 1 w Świdniku
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Podręczniki szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610982-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 221110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa podręczników dla uczestników projektu „Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu – IV Edycja”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę podręczników w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (lub wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt umowy załącznik nr 2 do SIWZ.

4. Ogólne zapisy do przedmiotu zamówienia:
1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie.
2) Dostawa, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia
z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5) Zamówienie obejmuje także udzielenie rękojmi na zasadach określonych wzorze umowy.
5. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
6. Zamawiający informuje, że dostawy objęte niniejszą SIWZ realizowane są w ramach dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cefa0877-63fb-41f2-a830-3107472468fe
Biuletyn 610982-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół nr 1 w Świdniku
Regon 18928850000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okulickiego
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Świdnik
Zamawiajacy kod pocztowy 21-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-81 7512394, 7512395
Zamawiajacy fax 0-81 7512394
Zamawiajacy email sekretariat@zsnorwid.swidnik.pl
Adres strony url www.zsnorwid.swidnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu „Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu - IV Edycja” nr RPLU.12.04.00-06-0062/18 Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=187
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida, ul. Gen. L. Okulickiego 13, 21-040 Świdnik(sekretariat). Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa podręczników dla uczestników projektu „Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu – IV Edycja”
Numer referencyjny ZP/04/01/12.4IV/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa podręczników dla uczestników projektu „Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu – IV Edycja”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę podręczników w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (lub wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt umowy załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Ogólne zapisy do przedmiotu zamówienia: 1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie. 2) Dostawa, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Zamówienie obejmuje także udzielenie rękojmi na zasadach określonych wzorze umowy. 5. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. 6. Zamawiający informuje, że dostawy objęte niniejszą SIWZ realizowane są w ramach dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 4) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 5) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 6) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych. 7) przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku postoju w wykonaniu świadczenia, wynikającego bezpośrednio z okoliczności związanych z utrzymywaniem się lub ponownym ogłoszeniem podczas realizacji umowy stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemiologicznego na terytorium RP o ile okoliczności te mają bezpośredni wpływ na brak możliwości realizacji zamówienia w umówionym terminie. Przedłużenie terminu wykonania zamówienia będzie możliwe o czas postoju spełniającego ww. wymagania który nie może trwać dłużej niż do momentu odwołania stanu epidemii lub zagrożenia epidemicznego. 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:45
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)