Zakup analizatora tlenku azotu FeNO+ w wydychanym powietrzu

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612711-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup analizatora tlenku azotu FeNO+ w wydychanym powietrzu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1dff15d5-bab6-4024-813c-dcc90cbe8990
Biuletyn 612711-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1524 - nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji przetargowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1524
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pokój nr 25-27
Nazwa nadana zamowieniu Zakup analizatora tlenku azotu FeNO+ w wydychanym powietrzu
Numer referencyjny D/40/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup analizatora tlenku azotu FeNO+ w wydychanym powietrzu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow I. Termin wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 odbywać się będzie w dni robocze. 4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od siódmej [ 7.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym. II. Gwarancja. 1. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela minimum dwunasto- [ 12 ] miesięcznej gwarancji. 2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 1 jest terminem minimalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dostarczenia Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów technicznych, producenta, modelu zaoferowanego przedmiotu zamówienia w kolumnie Oferta Wykonawcy – opis.
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy. 2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności. 3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez: a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i b) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie. 6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy. 8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)