Opracowanie graficzne, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego kalendarzy na 2021 rok z podziałem na dwie części.

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611847-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, druk i dostawa
do siedziby Zamawiającego kalendarzy na 2021 rok z podziałem na dwie części.

Część I : Kalendarz planszowy – 1000 egzemplarzy
Część II :
I. Kalendarz B5 tygodniowy – 350 egzemplarzy
II. Kalendarz A4 tygodniowy - 150 egzemplarzy
III. Zestaw: Kalendarz A5 z piórem wiecznym - 50 szt. i Kalendarz A5
z długopisem kulkowym - 50 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I i II – stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb5d8dde-a447-4db4-ad45-5df3ef1b0c73
Biuletyn 611847-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636,
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email zamowienia@lubelskie.pl,
Adres strony url www.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 'Pomoc Techniczna" Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Schemat II
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie graficzne, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego kalendarzy na 2021 rok z podziałem na dwie części.
Numer referencyjny OP-IV.272.116.2020.AKL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego kalendarzy na 2021 rok z podziałem na dwie części. Część I : Kalendarz planszowy – 1000 egzemplarzy Część II : I. Kalendarz B5 tygodniowy – 350 egzemplarzy II. Kalendarz A4 tygodniowy - 150 egzemplarzy III. Zestaw: Kalendarz A5 z piórem wiecznym - 50 szt. i Kalendarz A5 z długopisem kulkowym - 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I i II – stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian nie może spowodować wzrostu wartości zamówienia.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania. 2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 3) Podczas otwarcia ofert podane zastaną następujące informacje: nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, ceny zawarte w ofertach. 4) Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny zawartej w ofertach. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 4, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem ) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kalendarz planszowy - 1000 egzemplarzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający ustanowił następujące podkryteria części I zamówienia 1.dostosowanie projektu graficznego do tematyki kalendarza uwzględniając wkomponowanie prac plastycznych nagrodzonych w konkursie pn. „PROW zmienia lubelską wieś”- wielkość pracy plastycznej na karcie kalendarza, kolorystyka tła a walory artystyczne pracy,wkomponowanie w projekt podpisu pracy; 2.Czytelne, zgodne z Księgą Wizualizacji Znaku PROW na lata 2014-2020, umieszczenie i wkomponowanie w projekt strony tytułowej zestawienia logotypów UE, PROW, Województwa Lubelskiego, KSOW i sloganu.
Zalacznik krotki opis Kalendarz planszowy 1) Format A2: 420 mm x 524 mm 2) Papier: okładka kreda mat 300g, środek: kreda mat 200 gram 3) Druk: 13 kart (4+4) 4) Kolorystyka okładki: kolor dwustronnie (4/4) 5) Ilość kart środka: 12, 6) Kolorystyka środka: kolor jednostronnie (4/0) 7) Oprawa: spirala po krótkim boku z zawieszką 8) Uszlachetnianie: folia mat 9) Fotografie do kalendarza dostarczy Zamawiający 10) Projekt zostanie oceniony przez Zamawiającego Nakład: 1000 egzemplarzy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa I.Kalendarz B5 tygodniowy – 350 egzemplarzy II. Kalendarz A4 tygodniowy - 150 egzemplarzy III. Zestaw: Kalendarz A5 z piórem wiecznym - 50 szt. i Kalendarz A5 z długopisem kulkowym - 50 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający ustanowił następujące podkryteria części II postępowania: staranność klejenia wyklejki otrzymanego kalendarza (wklejka nie odkleja się podczas szarpnięcia – 5 prób) staranność łączenia kartek kalendarza z grzbietem – brak wystających nitek na złączeniach staranność wszycia tasiemki (tasiemka nie odkleja się podczas szarpnięcia – 5 prób) koncepcja wklejki kalendarza (cztery pierwsze strony wklejki) estetyka opakowania zestawu - pudełko z twardej, nie wyginającej się tektury, po kilkukrotnym otwarciu zachowującej pierwotny kształt pióro/długopis w zestawie zgodne z OPZ, wysokiej jakości lakier oporny na ścieranie
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 0,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 0,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)